جان فدا/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

آئین تجلیل از مادران قاسم پرور در لرستان برگزار می‌شود

سرهنگ «رشیدی» گفت: همزمان با هفته مقاومت، از ۲۲ مادر لرستانی که از زمان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تاکنون نام فرزندان خود را قاسم گذاشته‌اند، تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ - 03January 2023

آئین تجلیل از مادران قاسم پرور در لرستان برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت، باروحیه وصف ناشدنی ایستادگی در برابر جبهه کفر و استکبار، گفتمان نوینی از مقاومت را ترویج داد.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی به دور از هر گونه دنیا طلبی، به همگان ثابت کرد که کسی درد محرومان و مستضعفان جهان را درک می‌کند که خودش از زندگی اشرافی پرهیز کند.

رشیدی تصریح کرد: وصیت نامه شهید سلیمانی حاوی نکات صریح و ارزشمندی در خصوص چگونگی حفظ اسلام ناب محمدی است و وی با تاکید بر پیروی از ولایت جایگاه رهبری و ولی فقیه را در جامعه اسلامی به خوبی تبیین نموده است.

وی به برنامه‌های ویژه هفته مقاومت در لرستان نیز گریزی زد و خاطر‌نشان کرد: رونمایی از سرود «گام یاران سلیمانی» و برگزاری همایش «تجلیل مادران قاسم پرور» از جمله برنامه های هفته مقاومت در لرستان است، تصریح کرد: در این مراسم که روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد، از ۲۲ مادر لرستانی که از زمان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تاکنون نام فرزندان خود را قاسم گذاشته‌اند، تجلیل می‌شود.

وی عنوان کرد: این مادران جوایز خود را از دست سه مادر سرداران شهید دریافت خواهند کرد. 

رشیدی اجرای طرح سپاس، دیدار با مادران سرداران شهید را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در لرستان بر شمرد و گفت: روز شنبه (17 دی) ساعت 9 ‌همایش راه سلیمانی در سالن شهید آوینی ارشاد اسلامی لرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار