مسئول امور ایثارگران سپاه فجر فارس:

هویت سه شهید گمنام استان فارس شناسایی شد

سرگرد «مظلوم رضایی» گفت: با انجام آزمایش DNA بر روی نمونه خون‌هایی که دوماه پیش از تعدادی خانواده شهدای جاویدالاثر برای تشخیص هویت و شناسایی گرفته شده و به آزمایشگاه ژنتیک تهران فرستاده شده بود امروز هویت سه شهید گمنام شناسایی شد.
کد خبر: ۵۶۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ - 03January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرگرد پاسدار «سهراب مظلوم رضایی» مسئول امور ایثارگران سپاه فجر فارس امروز سیزدهم دی ماه با تایید خبر شناسایی هویت سه شهید گرانقدر استان فارس، اظهار داشت: با انجام آزمایش DNA بر روی نمونه خون‌هایی که دوماه پیش از تعدادی خانواده شهدای جاویدالاثر برای تشخیص هویت و شناسایی شهدای مفقودالاثر گرفته شده و به آزمایشگاه ژنتیک تهران فرستاده شده بود امروز هویت سه شهید گمنام شناسایی شد.

مسئول امور ایثارگران سپاه فجر فارس با بیان اینکه دو تن از این شهدا از مجموعه سپاه و بسیج و یک شهید از مجموعه ارتش است، افزود: یکی از شهدا شهید علی احمدی فرزند کناری اهل نورآباد ممسنی است که پس از آزمایش خون پدر و مادر شهید، هویت او مشخص شده که قرار است به خانواده این شهید اطلاع‌ داده شود.

مظلوم رضایی با بیان اینکه پیکر مطهر شهید علی احمدی سال 96 در ایام فاطمیه به عنوان شهید گمنام در استان مازندران دفن شده اظهار داشت یکی دیگر از شهدا شهید غلامعلی فرامرزی دادنجانی فرزند ابراهیم اهل شهرستان کوار است که از طریق آزمایش DNA خواهر و برادر، هویت این شهید مشخص شده و پیکر شهید غلامعلی فرامرزی دادنجانی در تاریخ 25 مرداد سال 93 همزمان با ایام شهادت امام صادق(ع) در استان اصفهان دفن شده است.

رضایی با اشاره به شناسایی هویت شهید ارتش نیز گفت: اطلاعات این شهید در اختیار فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس و کهگیلویه بویراحمد قرار گرفته که به زودی در خصوص وی نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش دفاع‌پرس، بسیجی شهید غلامعلی فرامرزی دادنجانی اهل کوار 18 ساله در تاریخ چهارم تیرماه سال 67 در تک دشمن در جزیره مجنون به شهادت رسید و بسیجی شهید علی احمدی 17 ساله اهل نورآبادممسنی نیز در تاریخ 21 تیرماه سال 61 در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار