بیانیه تقدیر نمایندگان مجلس از برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ از سوی ارتش؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران پرچمدار دیپلماسی دفاعی ایران است

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کردند: ارتش جمهوری اسلامی ایران در واقعه‌ای چشم‌نواز و مقتدرانه به خوبی پاسخ تحرکات ضد ایرانی دشمنان را می‌دهد و سایه تهدید را از سر ملت ایران رفع می‌کند.
کد خبر: ۵۶۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ - 04January 2023

تقدیر نمایندگان مجلس از برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ از سوی ارتشبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در جلسه علنی امروز چهارشنبه (۱۴ دی) مجلس شورای اسلامی بیانیه تقدیر و تشکر نمایندگان مجلس از ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برگزاری رزمایش مشترک و شکوهمند ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی در پهنه سواحل مکران به وسعت بیش از ۳ میلیون کیلومترمربع از آب‌های آزاد، اوج هماهنگی، کوبندگی و توان نابودکنندگی هرگونه تهدید از هر مبدأیی را به خوبی مخابره کرد.

برگزاری رزمایش‌های گسترده و همه نیرویی در تنوع جغرافیایی و شرایط دشوار آب و هوایی نشان از آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای هر وضعیت و هر تهدیدی دارد و نشان می‌دهد که ارتش جمهوری اسلامی ایران کاملاً به قدرت بازدارندگی فعال دست یافته است و از قابلیت رویارویی با هر قدرتی در زمین، آسمان و دریا با سلاح‌ها و واکنش‌های کارآمد و بومی و فناوری‌های شالوده شکن و پیشرفته برخوردار است. چنین ارتشی مورد هراس دشمن و محبت ملت است و در زمان مناسب در نقطه مناسب حضور دارد.

امروز ارتش هم پشتیبان نظام، هم پشتیبان ولایت فقیه و حامی ملت مسلمان ایران و هم مورد حمایت همه اقشار ملت است. استقبال و ارتباط سرشار از محبت مردم عزیز استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر با دلاوران ارتش انقلابی، توطئه‌ها و ترفند‌های جنگ ترکیبی دشمن را به خوبی خنثی کرد و مورد تقدیر نمایندگان ملت است.

در واقعه‌ای چشم نواز و مقتدرانه، پرچمدار دیپلماسی دفاعی ایران، ارتشی است که به خوبی پاسخ تحرکات ضدایرانی دشمنان را می‌دهد و سایه تهدید را از سر ملت ایران رفع می‌کند.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران در مجلس شورای اسلامی در سالروز شهادت سپهبد قهرمان شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و سردار بزرگ جبهه مقاومت و بیش از ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس، از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران، کارکنان خدوم و ایثارگر حاضر در رزمایش بزرگ و شکوهمند ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش تقدیر کرده و توفیق ارتش انقلابی در تأمین اقتدار روزافزون نظام اسلامی در سایه عمل به تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا را از خداوند قادر و منان مسئلت داریم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار