جان‌فدا/ مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) مطرح کرد؛

حمایت مردم همدان از رزمندگان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت

سردار «فرجی» همدان را پیشتاز در تمام موقعیت های بحرانی دانست و گفت: همانگونه که جوانان در ۸ سال دفاع مقدس جنگیدند، در جبهه‌های مقاومت نیز پیشتازانه حضور پیدا کردند و مردم استان نیز از آنان حمایت کردند.
کد خبر: ۵۶۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 04January 2023

حمایت مردم همدان از رزمندگان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم گرامیداشت هفتمین روز خاکسپاری شهید گمنام آموزش و پرورش و سومین سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج «قاسم سلیمانی» و روز مقامت برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی فرجی» مشاوره فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، سردار شهید سلیمانی را شجاع، انقلابی و مخلص خواند و اظهار داشت: مردم سوریه، زندگی راحت و عادی خود را مرهون رشادت‌های مدافعان حرم به ویژه سردار شهیدسلیمانی هستند.

وی افزود: آمریکا با تمامی تجهیزات خود از رزمندگان ما که لباس‌های ساده می‌پشند و با کمترین‌ تجهیزات در بیابانها راه می روند، وحشت دارد.

سردار فرجی همدان را پیشتاز در تمام موقعیت های بحرانی دانست و تصریح کرد: همانگونه که جوانان در ۸ سال دفاع مقدس جنگیدند، در جبهه‌های مقاومت نیز پیشتازانه حضور پیدا کردند و مردم استان نیز از آنان حمایت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار