جان فدا/ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید سلیمانی به چیزی جز اعتلای نظام و انقلاب نمی‌اندیشید

نوش‌آبادی گفت: شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود و جز به پیشرفت کشور و اعتلای نظام و انقلاب به هیچ چیز دیگری نمی‌اندیشید.
کد خبر: ۵۶۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 05January 2023

شهید سلیمانی جز به اعتلای نظام و انقلاب به هیچ چیز دیگر نمی‌اندیشید«حسین نوش‌آبادی» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، ضمن گرامی‌داشت شهادت سردار قاسم سلیمانی و با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهید والامقام، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان بی‌نظیری بود. وی هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن در ایجاد تعاملی که برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی لازم بود چه در داخل و چه خارج از مرز‌ها و کشور‌های نیازمند کمک از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی خود صاحب یک مکتب بود؛ مکتب حاج قاسم، مکتب اخلاص، کار و تلاش شبانه‌روزی، ایثار و فداکاری، از خودگذشتگی و مکتب تواضع و فروتنی بود.

وی افزود: شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود و جز به پیشرفت کشور و اعتلای نظام و انقلاب به هیچ چیز دیگری نمی‌اندیشید. برای او همه افراد و جریانات، محترم و در عین حال برای اینکه آن‌ها اهداف بلند انقلاب را تعقیب کنند، شبانه‌روز تلاش می‌کرد و در این راه سر از پا نمی‌شناخت؛ به تعبیری می‌توانیم بگوییم که حاج قاسم خودباخته خدمت به مردم و وقف کشور، انقلاب و نظام بود.

نوش‌آبادی ادامه داد: افکار دوراندیشانه و نگاه‌های نافذ او نسبت به مسائل ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی بی‌نظیر بود. سردار سلیمانی دارای شخصیتی بود که تنها در بعد نظامی تعریف نمی‌شد و صاحب تفکر و اندیشه در حوزه دیپلماسی بوده و بسیار همگرا برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی بود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: کارآمدی حاج قاسم در رسیدن به اهداف والایش به اندازه‌ای بود که می‌توان گفت نظیر او را در کشور بسیار کم داشته و نیازمند چنین شخصیت‌هایی هستیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار