در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

«مردی از جنس علی» به کافه بازار رسید/ زندگی و زمانه شهید یدالله کلهر کتاب شد

ذوالنوریان از عرضه نسخه الکترونیک کتاب «مردی از جنس علی» روایت زندگی و زمانه شهید یدالله کلهر در کافه بازار خبرداد.
کد خبر: ۵۶۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۳ - 05January 2023

«داریوش ذوالنوریان» نویسنده کتاب «مردی از جنس علی» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، از عرضه نسخه الکترونیکی این کتاب در کافه بازار خبرداد و اظهار داشت: «مردی از جنس علی» سرگذشت شهید «حاج یدالله کلهر» است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان شهریار در انتشار «مردی از جنس علی» همت و همکاری کردند، افزود: انتشارات «راز نهان» این کتاب را در نوبت اول در هزار نسخه در قطع رقعی به چاپ رسانده است. علاقه‌مندان برای دانلود کتاب «مردی از جنس علی» می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

«مردی از جنس علی» به کافه بازار رسید/ زندگی و زمانه شهید یدالله کلهر کتاب شد

قسمتی از متن کتاب؛
نویسنده در این کتاب شش فصل را به رشته تحریر درآورده است که در فصل اول سال تولد و زمان، در فصل دوم روزهای سربازی و در فصل سوم وصیت نامه شهید و در فصل چهارم روزهای شیرین پیروزی و در فصل پنجم پرواز از شلمچه و در فصل ششم تصاویر شهید را مدون و به چاپ رسانده است.

«مردی از جنس علی» به کافه بازار رسید/ زندگی و زمانه شهید یدالله کلهر کتاب شد

متن کتاب؛

«وصیت نامه شهید»

بسم رب الشهدا و الصدقین

من طلبنی وجدنی و من...

خدایا تو شاهد باش که از تمام مظاهر مادی دنیا برهیم تا بیشتر به تو نزدیک شویم و به تو بپیوندیم. خدایا تو شاهد باش به عشق تو به مسیر تو حرکت کردیم و اینک فقط پیوستن به تو را انتظار داریم.

خدایا من خواهان شهادتم نه به این معنی که از زندگی کردن در این دنیا خسته شده ام و خواسته باشم خود را از دست این سختیها و ناملایمات دنیوی خلاص کنم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار