جان فدا/

گروه‌های مقاومت بحرین در قم سالروز شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشتند

گروه‌های مقاومت مردمی بحرین طی مراسمی در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت را گرامی داشتند.
کد خبر: ۵۶۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ - 05January 2023

گروه‌های مقاومت بحرین در قم سالروز شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشتند/// سلام لطفا به اول تیتر ۵۶۵۷۳۱ کلمه تصاویر اضافه شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت با حضور گروه‌های مقاومت مردمی بحرین در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در مراسم فوق طی سخنانی که به زبان عربی ایراد کرد، به بیان آیاتی از قرآن کریم پیرامون جهاد و همچنین تشریح شخصیت سردار سلیمانی و نقش گروه‌های مقاومت پرداخت.

سردار علی مطهری از فرماندهان جبهه مقاومت نیز در ابتدای این مراسم، با بیان خاطراتی از سردار شهید سلیمانی، یاد و خاطره آن سردار شهید را گرامی داشت.

مراسم فوق با حضور حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت و نیز مرثیه سرایی یکی از مداحان همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار