رهبر شیعیان بحرین در سالروز انقلاب ۱۴ فوریه؛

رژیم آل خلیفه با یهودسازی به جنگ دین رفته است

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در دوازدهمین سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین گفت: ۱۴ فوریه روز اتحاد، حل اختلافات و همفکری است، این روز روزی است جهت تجدید پیمان برای تغییر واقعیت سیاه بحرین است.
کد خبر: ۵۷۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ - 14February 2023

رژیم آل خلیفه با یهودسازی به جنگ دین رفته استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از منابع بحرینی، آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین به مناسبت سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه در سخنانی اظهار داشت: ۱۴ فوریه روز اتحاد، حل اختلافات و همفکری است، این روز روزی است جهت تجدید پیمان برای تغییر واقعیت سیاه بحرین است.

آیت‌الله قاسم افزود: آل‌خلیفه از طریق مبارزه با حوزه‌های علمیه، جلوگیری از امر به معروف و نهی از منکر و یهودی سازی بحرین به جنگ دین رفته است.

رهبر شیعیان بحرین ادامه داد: جلوگیری آل خلیفه از برگزاری تظاهرات در محکومیت آتش زدن قرآن توطئه علیه مقدسات مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه می‌خواهد اسلام را ریشه کن کند؛ لذا اگر وضع به همین منوال پیش برود پس از مدتی باید برای برگزاری نماز جماعت و جمعه و احیای شعائر اسلامی مجوز گرفت.

آیت‌الله قاسم در پایان تصریح کرد: در بحرین اندیشمندان، صالحان و رهبران توانمند بازداشت می‌شوند و زندانیان نیز به شکل معلول ذهنی یا جسمی از زندان آزاد می‌شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها