پیام تبریک سردار جلالی به‌مناسبت انتصاب فرمانده فراجا

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی، انتصاب سردار «رادان» به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۶۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ - 08January 2023

پیام تبریک سردار جلالی به‌مناسبت انتصاب فرمانده فراجابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» در پیامی انتصاب سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

برادر ارجمند سردار احمدرضا رادان
فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

اکنون که با تدبیر فرماندهی معظم کل قوا به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شده‌اید، ضمن تبریک و تهنیت صمیمانه این انتصاب، موفقیت و پیروزی شما را در این مأموریت خطیر از درگاه خداوند متعال خواستارم.

یقین دارم سرمایه علمی و تجارب ارزنده جنابعالی در کنار تعهد و علاقه‌تان به اسلام، انقلاب و میهن اسلامی، یاری‌گر شما در مسیر ارتقای اقتدار این نیرو و حفظ امینت و ارزش‌های والای اسلامی خواهد بود.

فراجا «از مردم و برای مردم» است و در مسیر حفظ منافع ملی و امنیت عمومی با احدی تعارف ندارد. بدون شک در این مسیر استفاده از دانش و ابزار مدرن و روزآمد برای مقابله با مهمترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی شناختی ضروری انکارناپذیر است که سازمان پدافند غیرعامل کشور، آمادگی خود را برای همکاری، هم‌افزایی و در اختیار قرار دادن تجارب خود در این زمینه اعلام می‌دارد.

توفیقات روزافزون شما و سایر کارکنان خدوم فراجا را در پناه ایزد منان و توجه حضرت ولی عصر (عج) و تحت فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز خواستارم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار