پایان تصویربرداری فیلم داستانی «نیمه دوم» در ساری

تصویربرداری فیلم داستانی «نیمه دوم» با موضوع ازدواج آسان به تهیه کنندگی معاونت اجتماعی سپاه کربلا مازندران به پایان رسید.
کد خبر: ۵۶۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ - 08January 2023

پایان تصویربرداری فیلم داستانی «نیمه دوم» در ساریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، فیلم داستانی «نیمه دوم» به کارگردانی رضا محمدی کارگردان ساروی با موضوع ازدواج آسان با حضور بازیگران مطرح استان به تهیه کنندگی معاونت اجتماعی سپاه کربلا مازندران در دستور کار این نهاد قرار گرفت که مراحل تصویربرداری آن به پایان رسید.

«نیمه دوم» روایت زندگی پسری است جوان و مومن که پدر و مادرش در کودکی فوت کردند و در کنار پدربزرگ و مادربزرگ زندگی می‌کند و قصد ازدواج دارد و به خواستگاری می‌رود، اما بخاطر نداشتن شغل مناسب و مسکن در مراسم خواستگاری به چالش کشیده می‌شود، اما در نهایت در نیمه دوم مراسم خواستگاری به نیمه دوم زندگی مشترک خود می‌رسد.

«رضا محمدی» نویسنده و کارگردان، «احمد حمیدی نژاد»، «حسین نادری ورندی»، «عسکری فضلی» مدیر تولید، «آتنا محمدعلی زاده» برنامه ریز، «محمد احمدی» دستیار تهیه کننده، «عیسی عبدالهی» تصویر و تدوین و «مهران شیرزاد» صدا از عوامل این فیلم داستانی به شمار می‌آیند.

همچنین «عسکری رئیسی»، «مهین رحیمی»، «آتنا محمدعلی زاده»، «عسکری وفایی‌نژاد»، «سحر جی‌داد»، «مسلم اکبری»، «شقایق عباسی»، «رضا ماجانی»، «مجید امامی»، «باتیس صادقی» و «امیررضا تنکابنی» در این مجموعه ایفای نقش کردند.

معاونت اجتماعی سپاه کربلا استان مازندران تهیه کننده و آموزشگاه آزاد سینمایی و سمعی بصری محمدی فیلم مازندران مجری طرح فیلم داستانی «نیمه دوم» هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار