میزبانی امارات از صهیونیست‌ها پس از تعرض به مسجدالاقصی

یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز و تنها چند روز پس از هجوم وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجدالاقصی، عازم امارات می‌شود.
کد خبر: ۵۶۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ - 08January 2023

میزبانی امارات از صهیونیست‌ها پس از تعرض به مسجد الاقصیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری عربی ۲۱، یک هیأت رسمی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) و تنها پنج روز پس از هجوم «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم و رئیس حزب «قدرت یهودی» به مسجدالاقصی، عازم امارات می‌شود.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، هیئتی از مقامات ارشد اسرائیلی ضمن سفر به ابوظبی مقدمات برگزاری نشست بعدی «اجلاس نقب» را که در مراکش برگزار می‌شود، فراهم خواهند کرد.

طبق این گزارش، هیئت اسرائیلی شامل مدیران اجرایی وزارتخانه‌های دولتی و نمایندگان (به اصطلاح) سازمان مبارزه با پولشویی و سازمان آب است و از چهره‌های رسمی اسرائیل، «آلون آشویتس» مدیر کل وزارت امور خارجه، مدیران سایر وزارتخانه‌های دولتی از جمله کشاورزی، بهداشت، اطلاعات، گردشگری، انرژی، آموزش، اقتصاد و امنیت ملی داخلی اسرائیل حضور دارند.

هاآرتص افزود: سفر هیئت اسرائیلی به ابوظبی علی‌رغم رویارویی با امارات پس از یورش ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی اسرائیل به مسجدالاقصی در هفته گذشته و درخواست امارات از شورای امنیت سازمان ملل برای تشکیل جلسه به منظور بررسی این موضوع انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار