ایتمار بن‌گویر به مسجدالاقصی تعرض کرد

«ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو صبح امروز، در اقدامی تحریک‌آمیز و تحت حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کرد.
کد خبر: ۵۹۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ - 21May 2023

ایتمار بن‌گویر به مسجدالاقصی تعرض کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه شهاب نیوز، «ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه با ورود از باب المغاربه به مسجدالاقصی، به این مکان مقدس اسلامی تعرض کرد.

این یورش با حمایت شدید نظامیان صهیونیست انجام شد و طی آن بن‌گویر پس از عبور از صحن‌های مختلف مسجدالاقصی، به سوی دیوار براق (محل انجام مراسمات دینی صهیونیستی) رفت.

بن‌گویر در سخنانی در جریان این یورش تاکید کرد: تهدیدات حماس هیچ تأثیری ندارد، ما صاحبان قدس هستیم!

اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در تعرض گسترده به مسجدالاقصی که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، تشدید شده بود، همچنان ادامه دارد.

روز پنج‌شنبه گذشته قریب به یک هزار صهیونیست با تعرض به مسجدالاقصی خودشان را برای برگزاری مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم آماده کردند. در جریان برگزاری این راهپیمایی نیز صهیونیست‌ها به اجرای رقص‌های تحریک‌آمیز و ضرب و شتم فلسطینی‌ها در مناطق قدیمی قدس اقدام کردند.

قبله اول مسلمانان جهان طی دهه‌های اخیر همواره با تعرضات گسترده صهیونیست‌ها مواجه بوده است. شهرک‌نشینان صهیونیست در کل ایام هفته غیر از جمعه و شنبه در دو نوبت صبح و عصر اقدام به تعرض به مسجدالاقصی می‌کنند. این اقدام صهیونیست‌ها با هدف تغییر واقعیت و هویت مسجدالاقصی و همچنین تقسیم مکانی و زمانی این مکان مقدس اسلامی صورت می‎‌گیرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار