معاون انتظامی استان کرمانشاه:

شهدای انتظامی سندی بر حفظ امنیت جامعه و پاسداری انقلاب اسلامی است

سرهنگ «چناری» گفت: پلیس کرمانشاه ۵۴۷ شهید در راه حفظ و ارتقا امنیت جامعه تقدیم اسلام و انقلاب کرده و علاوه بر تقدیم این تعداد شهید یک هزار و ۶۱۰ جانباز و ۲۰۳ نفر آزاده را هم تقدیم کرده تا سندی بر اهتمام مأموران انتظامی استان بر حفظ امنیت جامعه و پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۵۶۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵ - 08January 2023

شهدای انتظامی سنذی بر حفظ امنیت جامعه و پاسداری انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ «یونس چناری» معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون پلیس کرمانشاه ۵۴۷ شهید در راه حفظ و ارتقا امنیت جامعه تقدیم اسلام و انقلاب کرده و علاوه بر تقدیم این تعداد شهید یک هزار و ۶۱۰ جانباز و ۲۰۳ نفر آزاده را هم تقدیم کرده تا سندی بر اهتمام مأموران انتظامی استان بر حفظ امنیت جامعه و پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهدای انتظامی را می‌توان در زمره مظلوم ترین شهدای انقلاب و نظام قرار داد، افزود: آنها بی هیچ ادعایی و تنها برای حفظ امنیت جامعه و مقابله با مجرمان و برهم زنندگان نظم کشور جان پاک خود را فدا کردند و درس انسانیت و آزادگی را به همه آموختند.

چناری با اشاره به اهمیت حفظ مقام و منزلت شهدای گرانقدر، جانبازان و آزادگان خاطرنشان کرد: در همین راستا، دیدار، سرکشی و تجلیل از این عزیزان سرلوحه کار فرماندهان و مسئولان انتظامی استان قرار گرفته است.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد کرد: علاوه بر سرکشی‌های مستمر از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران سرافراز، برگزاری یادواره‌های شهدا نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در همین راستا اخیراً یادواره شهدای انتظامی هرسین با تاکید سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان و تلاش فرمانده انتظامی این شهرستان برگزار و در مراسمی از خانواده‌های شهیدان این دیار تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار