مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه:

دشمنان به‌دنبال کمرنگ کردن نام و یاد شهدا هستند

«سلیمانی» گفت: دشمنان با به راه انداختن طوفان‌های تبلیغاتی به دنبال کمرنگ کردن نام و یاد شهدا هستندو شهدا چشم و چراغ انقلاب و نظام هستند و باید نام و یاد آنها را روشن نگه داریم.
کد خبر: ۵۶۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳ - 08January 2023

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن نام و یاد شهدا هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «حمزه سلیمانی» مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه امروز در مراسمی از خانواده دو شهید غیرایرانی ساکن در استان کرمانشاه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی تجلیل به عمل آورد، بااشاره به وظایف مردم و مسئولین در قبال شهدا و خانواده‌هایشان، اظهار داشت: خانواده شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند، چرا که در راه نظام و انقلاب عزیزترین افراد خانواده خود را از دست داده‌اند.

وی به سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: این روزها فرصتی بسیار مناسبی برای تجلیل از خانواده شهدا است تا یاد و نام و خاطره شهدا را زنده نگاه داریم.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان با به راه انداختن طوفان‌های تبلیغاتی به دنبال کمرنگ کردن نام و یاد شهدا هستند، اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ انقلاب و نظام هستند و باید نام و یاد آنها را روشن نگه داریم.

سرکشی از ۲۰ هزار خانواده شهید در کرمانشاه

«خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم، با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل و تکریم خانواده‌های شهداست که در این راستا طی سالجاری با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی طرح هایی را به اجرا درآورده‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از این طرح ها، طرح "سپاس" است که طی آن با همکاری سایر دستگاه‌ها از خانواده شهدا سرکشی می‌کنیم که طی هفت ماه گذشته از حدود ۲۰ هزار خانواده شهید در استان سرکشی کرده‌ایم.

به گفته این مسئول، طبق برنامه ریزی تا پایان امسال از ۲۶ هزار خانواده شهید در کرمانشاه در قالب طرح سپاس سرکشی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه نسل جدید ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های امام(ره) و انقلاب آشنا شوند، گفت: در این رابطه همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند، باید در حوزه جهاد تبیین خوب عمل کرده و برای نسل جدید این مسائل را بازگو کنیم.

در این مراسم از خانواده شهید «توفیق عبدالله» و شهید «عسگر آزادخوان» که اصالتا اهل عراق بوده و در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت رسیدند، تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها