پژوهشگر مطالعات سیاسی:

منافقین اقدامات گسترده‌ای برای تخریب منافع ملی و راهبردی ایران انجام می‌دهند

«تفرشی» گفت: منافقین در راستای تخریب منافع ملی و راهبردی ایران اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهند و متاسفانه نمی‌توان منكر اثرات آن‌ها در این راستا شد كه در ناآرامی‌های اخیر شاهد حضور این تروریست‌ها بودیم.
کد خبر: ۵۶۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ - 09January 2023

منافقین اقدامات گسترده‌ای برای تخریب منافع ملی و راهبردی ایران انجام می‌دهندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص پشت پرده گروهك منافقین در كسب منابع مالی برای اقدامات تروریستی، با «مجید تفرشی» پژوهشگر مطالعات سیاسی و تاریخ‌نگار به صورت تلفنی گفت‌وگو كرد.

«تفرشی» در این گفت‌وگو، درباره نحوه تامین مالی گروهك منافقین اظهار داشت: سازمان مجاهدین از بدو تاسیس یكسری منابع مالی داشتند؛ اما بعد از خروج از ایران و آغاز فاز مسلحانه، به تدریج یكسری منابع مالی از كشورهای دیگر كسب كردند. قبل و بعد از ورود به عراق، ارتباطات مالی آن‌ها با صدام برقرار شد و بخش اصلی مالی آن‌ها كه چند ده میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، از پول نفت صدام است.

وی افزود: آن‌ها همچنین از مردم آمریكا و اروپا تحت عنوان موسسه خیریه اخاذی می‌كنند و به این شكل بخشی از منابع مالی خود را تامین می‌كنند كه در كنار دیگر منابع مالی برای اقدامات تروریستی علیه ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این پژوهشگر مطالعات سیاسی و تاریخ‌نگار، با بیان اینكه منافقین تقریباً در همه كشورهای آمریكایی و اروپایی برای فعالیت علیه ایران حضور دارند، اظهار داشت: منافقین در انگلیس، آلمان، فرانسه، آمریكا، كاندا، هلند، بلژیك و آلبانی تحت عنوان سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت حضور دارند. آن‌ها همچنین تحت عنوان ده‌ها موسسه ظاهرا مستقل دانشجویی، محلی و فرهنگی فعالیت می‌كنند كه همه آن‌ها وابسته به سازمان مجاهدین خلق هستند.

«تفرشی» خاطرنشان كرد: پول‌های سازمان مجاهدین خلق در طول سالیان گذشته جمع و امروز آن‌ها تبدیل به یك امپراطوری مالی شده‌اند. منافقین در راستای تخریب منافع ملی و راهبردی ایران اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهند و متاسفانه نمی‌توان منكر اثرات آن‌ها در این راستا شد كه در ناآرامی‌های اخیر شاهد حضور این تروریست‌ها بودیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها