فلسطینی های بی سلاح شجاع تر از نظامیان اسراییلی تا دندان مسلح هستند

روزنامه صهیونیستی هآرتص در مطلبی به بررسی ابعاد روانی انتفاضه سوم فلسطین پرداخت و نوشت: جوانان فلسطینی درحالی که فقط سنگ و چفیه در دست دارند، شجاع تر از نظامیان صهیونیست بوده و با جرات به مقابله با آنها می روند.
کد خبر: ۵۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ - 03November 2015

فلسطینی های بی سلاح شجاع تر از نظامیان اسراییلی تا دندان مسلح هستند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، هرگاه که سخن از شجاعت و جرا می شود این جوانان فلسطینی هستند که گوی سبقت را از نظامیان صهیونیست می ربایند.


این روزنامه صهیونیستی افزود:فلسطینی ها با دست خالی و تنها با سنگ و چفیه، به مبارزه با ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مرزبانی تا دندان مسلح و دارای انواع مختلف سلاح ها، موشک ها و هواپیماهای جنگی می روند.
 

این در حالیست که نظامیان صهیونیست با انواع مختلف آموزش ها و برخورداری از خودروهای زرهی در مقابل دستان خالی تظاهرکنندگان فلسطینی ظاهر می شوند.


با این حال نظامیان صهیونیست آنگاه که با جوانان فلسطینی روبه رو می شوند، توان مبارزه با آن ها را نداشته و با کینه توزی و روحیه انتقام جویانه آنها را هدف گلوله قرار داده و به شهادت رسانده و یا زخمی و بازداشت می کنند.


نشریه صهیونیستی نوشت: ترس و هراس اسرائیلی ها از جوانان فلسطینی، علت اصلی ناتوانی نظامیان این رژیم برای تسلط بر شرایط روحی و روانی خود است. به طوری که هرگاه یک شهروند فلسطینی به آنها نزدیک می شود احساس ترس کرده و به سمت آن شلیک می کنند این مساله سبب شده است تا بسیاری از جوانان فلسطینی تنها به جرم همراه داشتن چاقو یا نزدیک شدن به نظامیان صهیونیست، هدف گلوله قرار گیرند.


به نوشته این روزنامه صهیونیستی، شجاعت و جرات جوانان فلسطینی نسل به نسل به آنها منتقل شده است، چرا که پدران آنها نیز چاره ای جز مقاومت در مقابل نظامیان اسرائیلی نداشته اند.


روزنامه صهیونیستی هاآرتص افزود: جوانان فلسطینی در مقابله با نظامیان مسلح اسراییل از شجاعت خود استفاده می کنند و این شجاعت و جرات، رمز پیروزی آنها محسوب می شود.
 

بیش از 70 فلسطینی در دور تازه قیام فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی معروف به انتفاضه سوم که از اول اکتبر (9 مهر) آغاز شده است، به شهادت رسیده و صدها تن دیگر زخمی و بازداشت شده اند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار