سرپرست حوزه‌ علمیه خواهران استان فارس:

اقدام نشریه فرانسوی نشانگر حقارت و بی‌خردی عوامل این اهانت است

«حسینی» در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو گفت: این اقدام نشانگر حقارت، بی‌خردی و فرومایگی دولت‌های مستکبر و استعمارگر است که به بهانه حقوق بشر و آزادی، دشنه از نیام برکشیده‌اند.
کد خبر: ۵۶۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ - 09January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «سیده ماندانا حسینی» سرپرست حوزه‌ علمیه خواهران استان فارس امروز نوزدهم دی در بیانیه‌ای نسبت به اهانت نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو به رهبر معظم انقلاب و علما و روحانیت واکنش نشان داده و این اقدام موهن را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم.

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سوره صف، آیه ۸)

بار دیگر استعمارگران جهانی با استفاده از نشریه موهن و مزدور فرانسوی، حقارت و بی‌خردی و فرومایگی خود را عیان کرده و به بهانه حقوق بشر و آزادی، دشنه بی‌شرمی و خباثت خود را بیرون کشیده و اقدام به بی‌حرمتی به مقدسات و ارزش‌های جهان اسلام و حریم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و نیل به اهداف شیطانی خود نمودند.

بی‌تردید این اقدام در پی استیصال، شکست و ناامیدی معاندین، از هوشیاری، بصیرت و دفاع مردم ایران از کشور و شجره باشکوه انقلاب اسلامی و همچنین اقتدار و دوراندیشی و فرزانگی شگرف رهبر عزیزتر از جانمان و محبوبیت روزافزون ایشان بود که بار دیگر خط بطلان بر جریان‌های ساخته استعمار جهانی و صهیونیستی و عوامل آنها همچون داعش و وهابیت کشیده و خار چشم ظالمان جهان‌خوار شد.

بدیهی است که در کنار این نشریه موهن، دولت فرانسه و دستگاه‌های امنیتی این کشور و کسانی که به نام آزادی بیان و به کام مخالفان اسلام، انقلاب و آزادی، زمینه را جهت هتاکی به عقاید و مقدسات میلیاردها خداپرست و مسلمان فراهم ساخته‌اند، متهم هستند.

حوزه‌ علمیه خواهران استان فارس ضمن محکومیت شدید رفتار غیراخلاقی، ننگین و گستاخانه نشریه شارلی ابدو و با تأکید بر حمایت قاطع و ابراز وفاداری و اطاعت از مرجعیت دینی و جایگاه والای ولایت امر امت اسلامی، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی، از دولت محترم جمهوری اسلامی و سایر دولت‌های اسلامی مستقل و آزاده و همچنین دستگاه قضایی و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران و سایر دستگاه‌های مربوطه، مجدانه درخواست دارد به این اقدام شنیع و نابخشودنی پاسخ کوبنده داده و صدای اعتراض حق‌طلبان را به گوش جهانیان برسانند.

ان‌شاءالله به کوری چشم بدخواهان و با عنایات حضرت ولیعصر (عج) بر اساس وعده الهی، این اقدام منفور دشمنان، نتیجه عکس خواهد داد و بر شوکت و عظمت اسلام و مدافعان راستین آن خواهد افزود.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار