جان‌ فدا/ دبیر اجرایی اولین رویداد طراحی چهره نقش سلیمان:

آیین طراحی چهره «نقش سلیمان» در جهرم پایان یافت

«سروش» گفت: در اولین رویداد طراحی چهره نقش سلیمان با محوریت طراحی چهره «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» 34 هنرمند شرکت کردند.
کد خبر: ۵۶۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵ - 09January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «مهدی سروش» دبیر اجرایی اولین رویداد طراحی چهره نقش سلیمان امروز نوزدهم دی ماه اظهار داشت: در رویداد نقش سلیمان با محوریت طراحی چهره «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» 34 هنرمند شرکت کردند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم ابتدا بیان کرد: این رویداد به صورت حضوری در نگارخانه «تارونه» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم برگزار و با تکنیک سیاه قلم اجرا شد و ادای دین هنرمندان طراح جهرمی به سردار دلها بود.

وی افزود: 52 نفر از هنرمندان برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده بودند که در نهایت 34 نفر (8 نفر آقا و 26 نفر خانم) در مسابقه شرکت کردند و آثار طراحی شده شرکت‌کنندگان پس از داوری توسط هیات دوران مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت خانم فاطمه مساح، خانم مریم حسینی و خانم الهه صیادی فرد، به ترتیب مقاوم اول تا سوم کسب کردند. 

سروش خاطرنشان کرد: به تمامی شرکت کنندگان در این رویداد، لوح تقدیر  و مبلغ 150 هزار تومان و به نفرات منتخب اول تا سوم به ترتیب علاوه بر لوح تقدیر کارت هدیه یک میلیون تومانی و 700 هزار تومانی و 500 هزار تومانی اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار