بیانیه حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) تبریز در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی؛

پاسخ کوبنده در انتظار اهانت‌کنندگان به ولایت فقیه است

حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) تبریز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما اهانت به مرجعیت دینی و ولایت فقیه را اهانت به اسلام و دستگاه امامت می‌دانیم و هر کسی در هر جای دنیا چنین اشتباهی انجام دهد، بی شک پاسخ کوبنده‌ای را از مسلمانان جهان خواهد دید.
کد خبر: ۵۶۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 10January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، مدیران، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) تبریز با صدور بیانیه‌ای اقدام موهن نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

هوالعزیز

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (سوره مبارکه الصف آیه ۸)

می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد، نور خود را کامل خواهد گردانید.

اینک آنانی که در ظلمانی‌ترین زمان و در قعر چاه جهالت، دیده‌های نابینایشان توان دیدن نور را ندارند، خیال می‌کنند که با تمسخر و توهین می‌توانند پرده بر دیدگان جهانیان بکشانند و جهانیان را همراه گمراهی‌های خود بنمایند.

حال که یخبندان‌های ظلم جهانی در آستانه فرا رسیدن بهار و گرمای آفتاب خورشید در حال شکستن و از بین رفتن است، آدم برفی ساخته شده غرب دقایق معکوس پایانی خود را سپری می‌کند، جهانیان با نور مهتابی ماه تا آمدن خورشید راه خود را پیدا می‌کنند تا در چاه جهالت قبیله تاریکی گرفتار نشوند.

استکبار جهانی و استعمار متحد غرب، آخرین برگ‌های تقویم عمر خود را ورق زده‌اند و دجال موعود با تاریکیِ دروغ، هوادارانِ خود را علیه ماه به میدان آورده است، تا از بازیکن و بازیگر گرفته تا گیمرهای نوپایی که فریب دروغ‌های آن را خورده بودند به غیر از بستن چشمان خود به نور مهتاب، نتوانستند کاری علیه ماه بکنند، غافل از اینکه نور ماه همان نور خورشیدی هست که همه گرفتاران تاریکی در انتظار آن هستند.

بدینوسیله اینجانبان جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز با نوید فرارسیدن بهار موعود و نزدیک شدن طلوع خورشید مکه، باطلاع امت شهید پرور و تمامی مسلمانان جهان می‌رسانیم که تمامی تحرکات دشمنان در تمسخر و توهین به ساحت مقدس مرجعیت دینی، ولایت و امامت فقیه عادل، همه حکایت از پایان عمر جبهه دجال دارد.

بی‌شک اجیر شدگان و مزدوران جبهه دجال و استکبار جهانی برای دلخوش کردن اربابان خود با ده‌ها شبکه ماهواره‌ای و رسانه‌های گوناگون با پول گاو شیردهی بنام آل سعود با تمسک به توهین و تمسخر به یاران خورشید، می‌خواهند تا مردم را دچار گمراهی از مسیر مستقیم ولایت نمایند، غافل از اینکه مردم به دنبال نور هستند و بزودی با طلوع خورشید مکه، بر همه ظلمت‌ها خاتمه خواهند داد.

چراغی را که‌ ایزد برفروزد، هر آنکس پف کند ریشش (ریشه‌اش) بسوزد

بدینوسیله ضمن محکوم کردن هتاکی‌های گستاخانه نشریه فرانسوی به دولت منحوس فرانسه هشدار می‌دهیم در صورت عدم برخورد با عوامل اهانت، دولت فرانسه بعنوان مجرم اصلی این اهانت‌ها شناخته خواهد شد.

همچنین اعلام می‌داریم ما اهانت به مرجعیت دینی و ولایت فقیه را اهانت به اسلام و دستگاه امامت می‌دانیم و هر کسی در هر جای دنیا چنین اشتباهی انجام دهد، بی شک پاسخ کوبنده‌ای را از مسلمانان جهان خواهد دید.

در پایان اعلام می‌داریم ما منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) با یاری و وفاداری به نایب برحقش، فقیه و امام عادل خود را به سمت نیل به آرزوی همه ستمدیدگان و آزادیخواهان عالم حرکت می‌دهیم و از مردم عزیز می‌خواهیم تا برای حمایت از ولایت به صحنه آمده و حضور خود در صحنه را بیعتی با مولای خود بدانند.

آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار