نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

دفاع از جمهوری اسلامی دفاع از اسلام و وظیفه ما است

«ابوشریف» با تأکید بر اینکه دفاع از جمهوری اسلامی ایران دفاع از اسلام و وظیفه ما است، گفت: دفاع از ثبات این نظام اسلامی، به ویژه در برابر پروژه‌های ددمنشانه غربی یک وظیفه دینی است چرا که معقتدیم جمهوری اسلامی ایران پایگاه پیشرو پروژه اسلامی در تمام جهان است.
کد خبر: ۵۶۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 10January 2023

دفاع از جمهوری اسلامی دفاع از اسلام و وظیفه ما است/ «حاج قاسم» شاگرد مکتب اسلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران امروز (سه‌شنبه) در دیدار با فرماندار شهرستان مرزی درمیان، اظهار داشت: ما انقلاب اسلامی ایران را انقلاب خود می‌دانیم چرا که تأثیر آن را در کشور فلسطین مشاهده‌ کرده‌ایم اما جای تأسف است که حق مطلب درباره انقلاب اسلامی ایران بیان نشده و بسیاری از جوانان و ملت‌ها، این انقلاب را نمی‌شناسند.

وی با بیان اینکه متأسفانه همچنین حق مطلب درباره امام خمینی (ره) ادا نشده است،‌ بیان داشت: انقلاب‌های زیادی را در افغانستان،‌ سودان و پاکستان،‌ ترکیه و مصر و غیره شاهد بودیم ولی هیچ کدام موفق نشدند چون بعد از مدتی از مسیر اصلی خود منحرف شدند اما در جمهوری اسلامی ایران، جریان به خاطر رهبری‌های داعیانه این کشور فرق دارد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تأکید بر اینکه دفاع از جمهوری اسلامی ایران دفاع از اسلام و وظیفه ما است، افزود: دفاع از ثبات این نظام اسلامی، به ویژه در برابر پروژه‌های ددمنشانه غربی یک وظیفه دینی است چرا که معقتدیم جمهوری اسلامی ایران پایگاه پیشرو پروژه اسلامی در تمام جهان است.

ابوشریف «حاج قاسم» را شاگرد مکتب اسلامی و طرفدار وحدت دانست و تصریح کرد: «حاج قاسم» کاری کرد که غزه به عنوان یک منطقه صفر از نظر نظامی، به پایگاه پیشروی مقاومت تبدیل شد و در پنج جنگ توانست رژیم صهیونیستی را شکست بدهد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب مردم فلسطین از انقلاب با سنگ و چاقو و موشک‌های کوتاه برد با حمایت‌های «حاج قاسم» به موشک‌های دوربرد رسیده است، عنوان کرد: حفظ نظامی اسلامی ایران وظیفه ما است ولی برخی اهمیت این مسئله را درک نکرده‌اند و برای پیروزی و چیره شدن بر غرب، باید فداکاری و از خودگذشتگی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها