انتقادات محافل صهیونیستی از «بن گویر» و هشدار درباره انتفاضه جدید

مقامات ارشد صهیونیست به دلیل سیاست‌های افراط‌گرایانه وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، لب به انتقاد از وی گشوده‌اند.
کد خبر: ۵۶۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ - 10January 2023

انتقادات محافل صهیونیستی از «بن گویر» و هشدار درباره انتفاضه جدیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه العهد، مقامات ارشد صهیونیست به دلیل سیاست‌های افراط‌گرایانه «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، لب به انتقاد از وی گشوده اند.

در همین رابطه، «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اقدامات ایتمار بن گویر از جمله ورود به مسجدالاقصی و تغییر دستورالعمل‌ها در زمینه تیراندازی نیرو‌های امنیتی و برخی قوانین مرتبط با فلسطینی‌ها از سوی وی، موجب آغاز انتفاضه سوم فلسطینی‌ها می‌شود.

در همین رابطه، «موشه یعلون» فرمانده سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از رئیس پلیس این رژیم خواست نیروهایش از خطر دستورات جدید ایتمار بن گویر حفظ کند.

وی خطاب به «کوبی شبتای» گفت: از تو می‌خواهم که نیرو‌های پلیس را از خطر دستورات بن گویر در امان بداری!

این در حالی است که اخیراً رئیس پلیس رژیم صهیونیستی به دستور ایتمار بن گویر که وزیر امنیت داخلی کابینه محسوب می‌شود، دستور داد که از این پس از اهتزاز پرچم فلسطین در اماکن عمومی جلوگیری شود.

به نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی دستور داده شده در صورت مشاهده پرچم فلسطین در اماکن بلافاصله برای برچیدن آن‌ها وارد عمل شوند.

بن گویر چند روز پیش نیز در دیدار از زندان النفحه، خطاب به مسئولان سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی گفته بود: از اینکه اهتمام خود را بر عدم بهبود شرایط اسرای فلسطینی قرار داده اید، از شما خرسند هستم.

وی از حتی از عزم خود برای تصویب قانون اعدام اسرای فلسطینی در آینده نزدیک خبر داده بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها