فرماندار آمل عنوان کرد؛

رویکرد مردمی‌سازی برنامه‌های حماسه ششم بهمن آمل

«حسینی» از رویکرد مردمی‌سازی در ستاد حماسه اسلامی سال ۶۰ مردم آمل در دو سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ - 10January 2023

رویکرد مردمی‌سازی برنامه‌های حماسه ششم بهمن آملبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید عباس حسینی» فرماندار ویژه شهرستان آمل عصر امروز در نشست اعضای ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ شهرستان آمل با مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با تاکید بر اینکه رویکرد امسال برنامه‌های ششم بهمن برای اقناع فکری و آشنایی نسل جوان با حماسه اسلامی سال ۶۰ مردم آمل خواهد بود، از رویکرد مردمی‌سازی در ستاد حماسه اسلامی سال ۶۰ مردم آمل در دو سال اخیر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه از نماینده رسانه ملی در مازندران در خواست می‌کنیم که با توجه به تدارک هفته ششم بهمن برای این هفته نیز صدا و سیما برنامه‌های روزانه‌ای تدارک دیده و تبیین حماسه اسلامی مردم آمل را در دستور کار داشته باشد، عنوان کرد: حماسه ششم بهمن برای مردم آمل فراموش‌شدنی نیست؛ به‌خصوص که هنوز حماسه‌سازان ششم بهمن در این شهرستان حضور دارند.

وی‬ ادامه‬ داد: در وقایع اخیر، ضدانقلاب و منافقین برنامه خاصی برای آمل داشتند و آمل جزء شهر‌های کانونی برای ایجاد اغتشاش بود؛ اما مردم آمل با تأسی از رشادت حماسه سازان سال ۶۰ دوباره دست رد به سینه ضدانقلاب زدند.

فرماندار شهرستان آمل با اشاره به اینکه روایت حماسه‌سازان آمل در دهه ۶۰ جاذبه‌های بسیاری دارد که باید به آن پرداخته شود، بر لزوم تبیین حوادث قبل و بعد از ششم بهمن سال ۶۰ برای مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار