مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمل خبر داد؛

اجرای ۷۰ برنامه به مناسبت حماسه اسلامی ششم بهمن در آمل

«امانی» از اجرای ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت حماسه اسلامی ششم بهمن در آمل خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ - 21January 2023

اجرای ۷۰ عنوان برنامه به مناسبت حماسه اسلامی ششم بهمن آملبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علی امانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمل و دبیر ستاد حماسه ۶ بهمن امروز در نشست خبری ستاد برگزاری سالگرد حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل که با هدف اعلام و تشریح برنامه‌های ملی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: برای نخستین بار برنامه‌های‌های شاخص ششم بهمن را از شهرستانی فراتر رفتیم و برنامه‌هایی در قم، تهران و ساری با حضور طلاب و روحانیون مازندرانی مقیم قم در سازمات تبلیعات اسلامی و در ساری نیز با حضور افرادی که در این حماسه حضور داشتند و همچنین نسل جوان در سالن سپاه برگزار خواهد شد.

وی شروع برنامه‌ها را از ۳۰ دی اعلام کرد و افزود: نخستین برنامه مسابقه دومیدانی منتخب کشوری بود که با حضور ۱۰۰ دونده از سراسر استان برگزار شد و از ساری، تنکابل و آمل نفرات برتر این مسابقات اعلام شدند.

دبیر ستاد حماسه ششم بهمن از اجرای ۷۰ عنوان برنامه در این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: فردا همایش پزشکان را در اداره بهداشت خواهیم داشت، ۶ درمانگاه نیز خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

امانی برگزاری یادواره‌های شهدا در هیات‌ها را  از دیگر برنامه‌های حماسه ششم بهمن عنوان کرد و گفت: در روز دوشنبه نیز جشن ازدواج ۴۱ زوج جوان را در دانشگاه شمال خواهیم داشت، ۴۵ ماشین از ستاد برای انتقال جهیزیه که کاملا مردمی است اعلام آمادگی کردند.

این مسئول به برگزاری برنامه‌های ورزشی در این ایام اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات ورزشی از جمله تیراندازی، اسکواش، پیاده روی، راهیان نور جنگل، مسابقه فوتسال، همایش دو استقامت و والیبال دیگر برنامه‌های این ستاد است.

وی با تاکید بر اینکه باید نسل جوان را پشتیبانی کنیم، بیان کرد: معرفی برای نسل نوجوان و جوان و نیز انتقال روحیه شهادت طلبی رشادت و مجاهدت به این نسل را باید در نظر بگیریم، اما متاسفانه نتوانستم قشر جوان را به این سمت بکشانیم.

دبیر ستاد حماسه ششم بهمن آمل از دیگر برنامه‌های این ستاد، همایش پایان مارکسیسم در ایران، نمایشگاه صنایع دستی، چندین یادواره شهدای ششم بهمن و جنگل، کاروان روایتگری با بیش از ۱۵۰ روایتگر دوره دیده در مدارس شهرستان، نواختن زنگ حماسه، پویش نذر خون، دیدار با خانواده شهید اکبرزاده و چندین مراسم که مجموعا به بیش از هزار برنامه خواهد رسید در این هفته برگزار می‌شود.

اتتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها