برگزاری جلسه هماهنگی گرامی‌داشت حماسه اسلامی ۶ بهمن مردم آمل

جلسه هماهنگی گرامی‌داشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل با حضور اعضای شورا، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری، مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، مسئول و اعضای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولین امور مالی و روابط عمومی شهرداری در سالن اجتماعات شورا برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱ - 21January 2023

برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه اسلامی ۶ بهمن مردم آملبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احمد محمدی» رییس شورای اسلامی شهر آمل امروز در جلسه هماهنگی گرامی‌داشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل که در شورای اسلامی شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه ششم بهمن یکی از افتخارات کشور، استان مازندران و علی الخصوص شهر آمل است، اظهار داشت: امیداورم با همت همه دست اندرکاران بتوانیم حق شهدای عزیز این حماسه را ادا کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر آمل افزود: قسمت عمده کار، مردمی بودن آن است، بخش دیگر دستگاه‌های اجرایی هستند که همه باید پای کار بیایند و بخش دیگر مدیریت شهری است که امیدوارم بتوانیم آن چیزی که در شان شهدای والامقام حماسه اسلامی ۶ بهمن است را ادا کنیم و مراسمی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: شورا و شهرداری علاوه بر وظیفه ذاتی خود در راستای ماندگاری، معرفی، انتقال پیام شهیدان به نسل جوان جامعه و تبیین این حماسه تلاش‌های لازم را خواهند داشت.

«مسلم مکاری» نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل نیز بیان داشت: حماسه اسلامی ۶ بهمن سال ۶۰ آمل متعلق به کل کشور عزیزمان ایران اسلامی است و آمل تنها شهری است که امام راحل در وصیت نامه سیاسی الهی خود از حماسه مردم آمل به نیکی یاد کردند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل افزود: برای ماندگاری این حماسه باید همه تلاش کنند و شورا و شهرداری هم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد چرا که اعتقاد داریم هرچقدر در این راه هزینه کنیم سرمایه گذاری خواهد بود.

«علی امانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل نیز ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت شورای اسلامی شهر و شهرداری در برگزاری مراسمات گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن گفت: برای بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است و در سال جاری هفته گرامیداشت این حماسه ماندگار از اول تا هفتم بهمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار