امام جمعه آمل:

اهمیت رشادت حماسه‌سازان ششم بهمن در آمل تبیین شود

حجت‌الاسلام «یعقوبیان» گفت: رشادت و دفاع مردم آمل در حماسه اسلامی ششم بهمن باید به عنوان الگو تبیین شده و به همه نشان داده شود.
کد خبر: ۵۶۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ - 22January 2023

رشادت حماسه سازان ششم بهمن آمل تبیین شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم یعقوبیان» امام جمعه آمل شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به اینکه حماسه اسلامی مردم آمل باید در تقویم انقلاب ثبت و ضبط شود، اظهار داشت: باید به دنبال این پرسش باشیم که طی سال‌ها چرا این افتخار و حماسه مردم به گونه‌ای تبیین نشده و اهمیت آن برشمرده نشده است که در تقویم ملی و انقلاب جای گیرد.

وی با بیان اینکه مردم آمل هر ساله انتظار دارند که دیدار رهبر معظم انقلاب به مانند سال ۸۸ برایشان مهیا شود، تصریح کرد: زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مازندران به بهانه سالروز حماسه اسلامی سال ۶۰ آرزویی است که برای آن باید نهایت تلاش و کوشش را به کارگیریم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه حماسه اسلامی سال ۶۰، سرمایه و میراث مردم آمل و مازندران است، بیان کرد: از رشادت و دفاع مردم آمل، به حماسه و عرفان نام می‌بریم که باید به عنوان الگو تبیین شده و به همه نشان داده شود.

وی با اشاره به دشمنی‌های دیرینه غرب با ایران، تحریم نهاد‌های انقلابی را نتیجه رشادت‌ها و اعتقادات ایرانی‌ها به حوزه دین و شهادت بیان کرد و گفت: باید بر روی نقاط حساسی که دشمن برای آن برنامه دارد بیشتر مانور داد، دنیا با اسلامیت ایران مشکل دارد و آن را مانع تحقق اهداف خود می‌داند.

امام جمعه آمل با بیان اینکه آن‌ها از اسلامیت ما به ستوه آمده‌اند و این نشان می‌دهد ما باید بر روی نقاط قوت خود کار کنیم، بر تلاش شبانه روزی مدیران در راستای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار