مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

خدمت بی‌منت به ایثارگران باید سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد

«کهنسال» گفت: خدمت بی‌منت به جامعه معزز ایثارگری باید سرلوحه کار همه مسئولین قرار گیرد.
کد خبر: ۵۶۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ - 10January 2023

خدمت بی‌منت به ایثارگران باید سرلوحه کار مسئولین قرار گیردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ادامه برنامه دیدار عمومی با جامعه معزز ایثارگری استان امروز در دیدار چهره به چهره مسائل، مشکلات و درخواست خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را در حوزه‌های اشتغال، درمان، وام مسکن، تسهیلات و خدمات بانکی، کمیسیون پزشکی، تبدیل وضعیت، معیشتی و حق پرستاری مورد بررسی، رسیدگی و پیگیری قرار داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با ۱۲۷ تن از جامعه معزز ایثارگری استان با بیان اینکه کار جهادی در بنیاد نیازمند یک عزم و اراده جدی است، اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مایه افتخار است، خدمت به این قشر عزیز باید در سایه تکریم، احترام و تعظیم اتفاق بیافتد.

این مسئول با اشاره به اینکه خدمت رسانی به ایثارگران باید با نگاه اعتقادی باشد، گفت: حفظ منزلت، قداست و کرامت خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز اولویت اصلی خدمت در بنیاد شهید محسوب می‌شود، باید شکرگزار این عزیزان باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نعمت الهی هستند و خدمت به این عزیزان یک عبادت است، عنوان کرد: خدمت بی منت به جامعه معزز ایثارگری باید سرلوحه کار همه مسئولین قرار گیرد، نگاه ما در بنیاد شهید مازندران پاسخگویی درست به نوع دغدغه‌های ایثارگران است.

کهنسال تصریح کرد: تمام تلاش ما این است مشکل جامعه هدف حل شود و با رضایتمندی و حس و حال خوبی از بنیاد خارج شوند، این نگاه ارزشمند بوده و ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار