شهید جلاوند: حامی روحانیت مبارز باشید

شهید تورج جلاوند در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ای امت اسلام‌ ای ملت ایران هرگز فریب منافقین و روشنفکران غرب و شرق زده را نخورید و روحانیت مبارز را حامی باشید».
کد خبر: ۵۶۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ - 11January 2023

شهید جلاوند: حامی روحانیت مبارز باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید تورج جلالوند

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته شدند از مردگانند بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌برند.

پروردگارا! اینک برای رضای تو و برای خشنودی تو به امر خلیفه بر حق تو که نایب امام زمان است قدم به صحنه جهاد علیه کفر می‌گذارم بدان امید که یا مرا به فیض شهادت برسانی و یا مرا بیامرزی و توبه‌ام را بپذیری که در هر حال به تو نیازمندم.‌ای خدای بزرگ! این مخلوق درمانده و ضعیف تو حال که به سویت آمده او را از درگاهت مران گناهانش را بیامرز و از درگاهت ناامیدش مگردان.‌ای خدا! من در تلاش بوده‌ام در راه تو باشم و برای تو بنده‌ای مخلص باشم و هر چند لطف تو شامل حالم بوده، ولی شرمنده و سرافکنده و امید بخشش دارم.

خدایا! این قطره خون ناچیز و جان ناقابل مرا برای گسترش اسلام در حضور بپذیر و اگر جان ما آن ارزش را دارد که برای اسلام فدا شود و اسلام پیش برود صد‌ها بار به ما جان بده که مبارزه کنیم و شهید شویم.

حال که به جبهه می‌رویم و پا در چکمه می‌کنیم و سینه دشمن را نشانه می‌رویم نه به خاطر کینه و دشمنی بلکه برای احیای دینم و صدور انقلاب است.

 از خدا می‌خواهم مرا یاری کند تا در راه او گام بردارم و تمام وجودم در راه او باشد و در این راه که می‌روم هر گلوله که به تنم می‌خورد به یاد خدا تحمل می‌کنم و از او می‌خواهم قدرت صبر و طاقت بر من عنایت کند اگر هم کشته شوم چه سعادتی بهتر از آن که در نزد خدایم و دوش به دوش سرخ علوی و ایران در دنیای دیگر خواهم بود مسلماً کسانی دیگر هم همان راه را ادامه خواهند داد.

پدر که ندارم، ولی مادر عزیزم مرا ببخشید و از من راضی باشید تا خدا از من خشنود گردد و مرا بیامرزد، صبور باشید و افتخار کنید فرزند کوچکتان را فدای اسلام و خاک پای اسلام دیده‌اید. مادر عزیزم از شما می‌خواهم بعد از شهادت من گریه نکنید مانند امام عزیزمان که در شهادت پسرش گریه نکرد خیلی دلم می‌خواهد پدرم زنده بود، اما برایم اشک نمی‌ریخت و مانند پدران شهدای به خاک و خون خفته در بین مرد‌ها سرش را بالا می‌گرفت و افتخار می‌کرد.

درست است پدر ندارم، ولی به نظر خودم از آن‌هایی که زیر سایه پدر و ناز و نعمت بزرگ می‌شوند بهتر تربیت شدم و خدا را شکر می‌کنم بخاطر این الطافی که به من داشت و خدا را قسم می‌دهم به پهلوی شکسته حضرت زهرا (س) که مادرم را در دنیا و آخرت سربلند و سرافراز گرداند، زیرا چنین زنانی از زینب سرمشق گرفته‌اند.

برادران و خواهرانم به عنوان بنده‌ای از بندگان خدا سفارش در پرورش بینش توحیدی در تمام ابعاد زندگیتان دارم که سرچشمه تقواست و ایمان راسخ به خدای تعالی است.

برادرانم از شما می‌خواهم نگذارید سلاح من به زمین بیفتد، زیرا منافقین شاد می‌شوند دوستان و خویشان امروز زمان امتحان است دو جبهه وجود دارد حسینی و یزیدی. از فرصت استفاده کنید و به جبهه حسین (ع) بپیوندید، قدر امام را بدانید، چون اگر ندانید بر اثر کفران نعمت دچار بلا‌های عظیم خواهید شد.

شما‌ای امت اسلام‌ای ملت ایران هرگز فریب منافقین و روشنفکران غرب و شرق زده را نخورید و روحانیت مبارز را حامی باشید. از تمام دوستان و خویشان و آشنایان می‌خواهم مرا حلال کنند و راهم را ادامه دهند. از طلبه‌ها هم حلالیت می‌طلبم و امیدوارم به بزرگواری خودشان مرا ببخشند و امیدوارم تنها حوزه را سنگر خود قرار ندهند و در این برهه از زمان که تمام علیه ما به پا خواسته‌اند به پاخیزید و پوزه انان را به خاک بمالید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار