جان فدا/ استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

اخلاص و معنویت؛ وجه تمایز سردار سلیمانی

حجت‌الاسلام و المسلمین «ماندگاری» گفت: اصلی‌ترین وجه تمایز فرماندهی سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی با سایر فرماندهان ارشد نظامی جهان اخلاص و معنویت پررنگ این شهید والامقام است.
کد خبر: ۵۶۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ - 11January 2023

اخلاص و معنویت؛ وجه تمایز سردار سلیمانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدمهدی ماندگاری»  در مراسم  بزرگداشت سالگرد سردار شهید «حیدر سهرابی» معاون گردان ۱۵۹ قیس‌ابن‌مسهر نهاوند در عملیات کربلای پنج و شهیدان شوهانی و رفیعی از مدافعان امنیت در مصلی امام خمینی (ره) نهاوند اظهار داشت: شهیدان حیدر  سهرابی، احمد شوهانی و مهدی رفیعی از غرور آفرینان عملیات  کربلای پنج و امنیت  داخل کشو و مدافع حرم بودند همه ما باید قدردان خانواده‌های این عزیزان  باشیم.

وی افزود: این شهدا  برای برقراری آرامش و امنیت زندگی ما جان  و مال خود را فدای ولایت و مردم کردند بدون اینکه از جامعه طلبکار باشند زیرا خدا را حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار خود می‌دانستند.

ماندگاری خطاب به مردم  گفت: عمر دوران هنری سلبریتی‌های خائن و وطن فروش بسیار کوتاه است و محبوبیت سلبریتی نمک نشناس و خائن با تمام زرق و برق‌هایش حداقل  ۱۰سال بیشتر نیست و بعد هم از یاد می‌روند ولی شهدا برای همیشه جاودانه هستند و هر محفلی که برپا می‌شود مردم از آنها یاد می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه گریزی به دلاوری‌های حاج قاسم و ارتباط با خدا و ولایت زد و تصریح کرد: حاج‌ قاسم  به واسطه معامله پرسودی که با خداوند در این جهان کرد به خیر و سعادت دنیا و آخرت رسید و عامل اصلی این سعادت دنیوی و اخروی در توسل زیاد ایشان به خدا و اطاعت از ولایت بود.

وی اصلی‌ترین وجه تمایز فرماندهی سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی با سایر فرماندهان ارشد نظامی جهان را اخلاص و معنویت پررنگ این شهید والامقام دانست.

 ماندگاری خاطرنشان کرد: مکتب شهید سلیمانی مکتب خواستن، توانستن  و کار کردن برای مردم و رضای خدا بود و فرق آدم‌ها در این است که حاج‌ قاسم دائماً زبانش مشغول به دعا بود و‌ خود را سرباز کوچک ولایت و در خدمت به مردم می‌دانست.

وی عنوان کرد:  باید مواظب فتنه‌های شیطان باشیم و مانند بعضی از سلبریتی‌ها به دام دشمنان نیفتیم امروز خیلی ها از جمله آمریکا، اسرائیل، اینترنشنال و منافقین دلسوز ایران شده‌اند.

این کارشناس مسائل مذهبی بیان داشت: سلبریتی‌ها به واسطه امنیتی که در کشور از برکت خون شهدا داریم  و با حمایت‌های این ملت بزرگ،  سلبریتی شدند اسباب و اثاثیه خود را فروخته و رفته‌اند خارج و جوانان را دعوت به آشوب می کنند همچنین اخیرا  دشمنان ملت ایران اینقدر خوار و درمانده شده‌اند که روی به کاریکاتورکشی آورده و این نشان از اوج بدبختی و ذلت  آنهاست.

لازم به یادآوری است در پایان این مراسم از خانواده‌های سردار شهید «حیدر سهرابی» معاون گردان ۱۵۹ قیس ابن مسهر در عملیات کربلای ۵ و شهدای امنیت شهید احمد شوهانی و مهدی  رفیعی قدردانی شد. همچنین یک شهید گمنام عملیات کربلای ۵ از تهران، میهمان مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار