جان فدا/ معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

شهید سلیمانی قله‌ای از جنبه‌های ایثار و مجاهدت/ حاج قاسم تمام وجودش را وقف ارزش‌های دینی کرد

میراحمدی گفت: شهید سلیمانی قله رفیعی از جنبه‌های مجاهدت، ایثارگری، پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی و تبعیت از ولی امر است.
کد خبر: ۵۶۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 14January 2023

شهید سلیمانی قله‌ای از جنبه‌های ایثار و مجاهدت است/ برخی از اظهارات شهید سلیمانی تفسیر غلط می‌کنند«سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی قله رفیعی از جنبه‌های مجاهدت، ایثارگری، پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی، تبعیت از ولی امر، امیدواری به نتیجه مجاهدت و ایستادگی در برابر دشمنان، تن دادن به سختی‌ها و پذیرش مشکلات است و همه عزیزانی که می‌خواهند وارد این عرصه‌ها شوند، می‌توانند این ابر مرد را الگوی خود قرار دهند.

میراحمدی تاکید کرد: شهید سلیمانی برای همه انسان‌هایی که به دنبال تعالی هستند و همه مدیرانی که درصدد کسب موفقیت برای خدمت‌گذاری‌اند الگوی بسیار خوبی است، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، شهید سلیمانی یک قله دست نیافتنی هم نیست، زیرا هر انسانی به میزان مجاهدت و کوشش می‌تواند مراتب تعالی و رشد را طی کند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درخصوص پرهیز شهید سلیمانی از دوقطبی‌سازی در جامعه خاطرنشان کرد: موضوع دوقطبی‌سازی در جامعه باید درست تفسیر شود، زیرا جبهه حق و جبهه باطل دو قطب متضاد یکدیگر هستند و هیچ وجه مشترکی با یکدیگر ندارند.

وی افزود: جبهه کفر و جبهه اسلام دو قطب متفاوت و متضاد هستند، اما وقتی وارد جبهه حق می‌شوند باید طبق آیه شریفه قرآن کریم با یکدیگر مهربان و خوش برخورد باشیم، اما اگر بخواهیم از سخنان شهید سلیمانی درخصوص بانوان کم حجاب سوءبرداشت داشته باشیم و ایشان را موید کم حجابی بدانیم، در واقع به این شخصیت والامقام ظلم کرده‌ایم.

میراحمدی تصریح کرد: شهید سلیمانی تمام وجود خود را وقف ارزش‌های دینی و اسلامی کرد و تمام مجاهدت‌های او برای تحکم احکام الهی در بین جوامع اسلامی بود، اما این موضوع که در جبهه خودی برای ترویج عفاف و حجاب در بین بانوان کم حجاب با رفتار و گفتار خوش و مهربانی اقدام کنیم باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دختران کم حجاب باید در حکم فرزندان ما باشند، گفت: ما نباید دخترانمان را به دست خودمان از جبهه حق فراری بدهیم، بله پدرانه باید آنها را در مسیر ارزش‌های دینی هدایت کنیم و بنظرم این تفسیر، تفسیر درستی از اظهارات شهید سلیمانی درخصوص بانوان کم حجاب است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار