جان فدا/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

شهید سلیمانی در همه عرصه‌ها مرد میدان بود /حاج قاسم ولایت را خیمه حفظ نظام جمهوری می‌دانست

حجت الاسلام ادیانی گفت: شهید سلیمانی را مرد همه عرصه دانست و گفت: سردار سلیمانی معتقد بود جمهوری اسلامی حرمی است که باید حفظ شود تا بقیه حرم‌ها در امنیت بماند و ولایت خیمه‌ی این حرم است.
کد خبر: ۵۶۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ - 11January 2023

شهید سلیمانی در همه عرصه‌ها مرد میدان بود /حاج قاسم ولایت را خیمه حفظ نظام جمهوری می‌دانستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت الاسلام سید علی رضا ادیانی در گفت وگو با برنامه «مردمیدان» رادیو مقاومت اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی با ابعاد یک شخصیت بزرگ در میدان نبرد، یک فرمانده شجاع و کار آزموده و مرد میدان بود. حضور او در هر عرصه‌ای از جنگ چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در جایگاه فرماندهی سپاه قدس در میدان‌های دورتر از ایران مثمرثمر بود.

وی با بیان اینکه عمر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران توسعه پیدا کرده است، ادامه داد: کشور‌هایی امنیت دارند که بتواند فراتر از مرز‌های خودشان امنیت را برقرار کنند، حاج قاسم سلیمانی با اقداماتی که در محور مقاومت کرد برای همیشه توانست نظام جمهوری اسلامی ایران را از هر تعرضی حفظ کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عنوان کرد: مرد میدان واقعا برازنده شهید سلیمانی است، هر جا نیاز بود که مسئولیتش را با همه وجود و بدون ترس از مشکلات بر عهده بگیرد وارد میدان می‌شد. من این موضوع را ذیل مکتب امام و رهبری و اسلام تعبیر می‌کنیم. او کسی بود که برای دفاع از انقلاب سراسیمه می‌شد.

حجت ‏الاسلام ادیانی بیان کرد: من معتقدم آمریکایی‌ها قبل از شهادت سردار سلیمانی می‌توانستند او را به شهادت برساند، اما آن‌ها با عقل ابزاری و مادی در محاسباتشان آن را به ضرر خود می‌خواستند، به هر حال رئیس جمهور دیوانه‌ای مثل ترامپ هم پیدا نکرده بودند که جلوی چشم همه عالم در روز روشن چنین کارخبیثانه‌ای را انجام دهد، علی‌رغم ادعای حقوق بشری که دارند، همگان دیدند که چگونه امریکا در یک کشور ثالث، سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی در دوران جنگ تا روز شهادتش جانش را در کف دست گرفته بود. او خود را سرباز ولایت و رهبری می‌نامید و جمهوری اسلامی را حرمی می‌دانست که باید حفظ شود تا بقیه حرم‌ها در امنیت بماند. سردار سلیمانی ولایت را خیمه این حرم می‌دانست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار