نماینده ولی فقیه در استان همدان:

راه مقابله با دشمن حرکت در مسیر جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: دشمن با تمام وجود برای به وجود آمدن شکاف اجتماعی تلاش می‌کند و راه مقابله با این نقشه دشمن، حرکت در مسیر جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۶۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ - 11January 2023

راه مقابله با دشمن حرکت در مسیر جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌اله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در جمع اعضای بسیج رسانه همدان، اظهار داشت: امروز باید مراقب باشیم تا جامعه دچار شکاف اجتماعی نشود، دشمن با تمام وجود برای به وجود آمدن شکاف اجتماعی تلاش می‌کند و راه مقابله با این نقشه دشمن، حرکت در مسیر جهاد تبیین است.

وی افزود: در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن، نیازمند انسجام و هم‌افزایی در بین رسانه‌ها در موضوعات خاص هستیم. تبلیغات و جریان رسانه‌ای کاری کرده بود که فردی مانند امام علی(ع) در جامعه آن روز بی‌نماز تلقی می‌شد.

حجت‌الاسلام شعبانی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی انتظار می‌رود جبهه انقلاب به عنوان ید واحد کنار هم موجی را ایجاد کنند، گفت: امروز ضرورت جهاد تبیین بر کسی پوشیده نیست و نیازی به بحث و گفت‌وگو برای انجام آن وجود ندارد، بلکه مهم محتواهایی است که باید روشنگری و تبیین‌گری کند

وی خاطرنشان کرد: در مسائل فردی رعایت تقوا راحت‌تر است، اما باید مراقب باشیم در فعالیت‌های اجتماعی و رسانه‌ای، نیازمند رعایت تقوا بیشتری هستیم 

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: هم مردم بر گردن حکومت حق دارند و هم حکومت بر گردن مردم، مردم اساس و عماد الدین هستند و از طرفی حقی بر گردن حکومت است که اگر تضییع شد، حکومت به اهداف خود نمی‌رسد.

وی متذکر شد: مراقب باشیم تا در قضاوت‌های خود فقط به نقاط ضعف متمرکز نشویم. وجود نقاط ضعف دلیل نمی‌شود دستاوردها را نادیده بگیریم، این همان چیزی است که دشمن به دنبال آن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار