معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش:

لازمه تداوم انقلاب اسلامی «جهاد تبیین» است

امیر سرتیپ «اکرامی‌نیا» گفت: انقلاب اسلامی ایران هم یک انقلاب فرهنگی است که با تبیین به پیروزی رسیده و تداوم آن نیز نیازمند تبیین است.
کد خبر: ۵۶۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ - 11January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش امروز در همایش جهاد تبیین که با حضور فرماندهان و کارکنان عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش مستقر در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از الزامات تداوم نظام و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ایران است و با توجه به دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، مبنی بر اینکه «جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است»، بر همه دلسوزان و علاقه‌مندان که لباس سربازی فرهنگی نظام را بر تن دارند لازم است، این وظیفه خطیر را با جدیت دنبال کنند.

وی افزود: پس از شکست‌های پی در پی طرح‌های آمریکا در منطقه و ناکامی این کشور در راهبرد فشار حداکثری علیه ایران، جنگ ترکیبی آنها ابعاد جدیدی پیدا کرده و تلاش این کشور برای براندازی نظام و تجزیه ایران به صورت آشکار شدت یافته است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش ادامه داد: به منظور ایستادگی در جنگ ترکیبی دشمن، لازم است به جهاد تبیین به طور ویژه و خاص توجه شود تا از این طریق دشمن در دستیابی به اهدافش ناکام بماند.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا ادامه داد: مبانی دینی و خط‌مشی رهبران انقلاب از دیگر دلایل ضرورت جهاد تبیین است.

وی یادآور شد: دین اسلام، دین تبیین است و قرآن کریم و نهج البلاغه نیز اسناد تبیینی هستند، انقلاب اسلامی ایران هم یک انقلاب فرهنگی است که با تبیین به پیروزی رسیده و تداوم آن نیز نیازمند تبیین است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش بیان داشت: جهاد تبیین بدین معناست که واقعیات و دستاوردهای نظام باید به صورت مؤثر و هنرمندانه، به ویژه برای نسل جوان تبیین و بازخوانی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها