اهتزاز پرچم فلسطین در قدس توسط جوانان فلسطینی

جوانان فلسطینی در واکنش به تصمیم اشغالگران مبنی بر ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی قدس اشغالی، پرچم‌های فلسطین را در مناطق مختلف این شهر برافراشتند.
کد خبر: ۵۶۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱ - 11January 2023

اهتزاز پرچم فلسطین در قدس توسط جوانان فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، جوانان فلسطینی در واکنش به تصمیم اشغالگران مبنی بر جلوگیری از برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی، پرچم فلسطین را در کوچه‌ها، خیابان‌ها و مناره‌های مساجد محلات و شهرک‌های قدس اشغالی برافراشتند.

بسیاری از حساب‌های کاربران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کلیپ‌های ویدئویی را منتشر کردند که لحظه برافراشته شدن پرچم‌های فلسطین را در کوچه‌ها، خیابان‌ها و گلدسته‌های مساجد قدس اشغالی به صورت مستند به تصویر می‌کشد.

در یکی از این ویدئو‌ها مشاهده می‌شود که جوانان فلسطینی ده‌ها پرچم را در خیابان‌ها، کوچه‌ها، بر تیر‌های برق و مناره‌های مساجد در محله‌ها و شهر‌های بیت المقدس آویزان می‌کنند.

فعالان فلسطینی همچنین کمپینی توئیتری را با هشتگ #برافراشتن_پرچم راه اندازی و برای برافراشتن پرچم‌های فلسطین در قدس اشغالی و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ فراخوان صادر کرده‌اند.

نکته قابل توجه این است که دستورالعمل‌های «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با مخالفت شدید فلسطینی‌ها مواجه شده است. فلسطینی‌ها دستورات بن گویر را «تحریک آمیز» توصیف و تاکید کردند که به برافراشتن پرچم‌ها در تمامی مجامع و رویداد‌ها ادامه خواهند داد و بن گویر نمی‌تواند آن‌ها را از برافراشتن پرچم کشورشان باز دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار