شهید خرم‌آبادى: راه شهدا را ادامه دهید

شهید طیب خرم‌آبادى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «اگر شهید شدم راهم را ادامه دهید، عکس امام را جلوی تابوتم بچسبانید تا مردم بدانند پیرو ولایت فقیه بودم پرچم آمریکا را در تشییع جنازه‌ام بسوزانید تا مردم بدانند ضدآمریکا بودم».
کد خبر: ۵۶۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷ - 12January 2023

شهید خرم‌آبادى: راه شهدا را ادامه دهید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید طیب خرم‌آبادى

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام امت و با سلام بر تمام پداران و مادرانى که فرزندان خود را پشتوانه این انقلاب و این جنگ تحمیلى کرده‌اند و با سلام و درود بر رزمندگان پرتوان اسلام و با سلام بر روحانیت پیرو خط امام.

طبق فرموده قرآن ما باید با تمام نیرو علیه ظلم و کفر بجنگیم و یک لحظه فرصت تجهیز نیرو به دشمن ندهیم، تنها چیزى که می‌تواند این نیرو را در انسان به وجود بیاورد این است که انسان اول خودش را بشناسد که کیست و چکاره است و اگر انسان خود را شناخت خداى خود را بهتر می‌شناسد و زمانى که خداى خود را شناخت و ایمان کامل به خدا داشته باشد می‌تواند به جبهه برود و انسانى که یقین به خدا و روز قیامت داشته باشد علیه کفر می‌جنگد تا این که یا به پیروزى برسد و یا به درجه رفیع شهادت نایل آید.

تنها قصد من از رفتن به جبهه توجه به گفته رهبر عزیز انقلاب بود که فرمودند هر کس می‌تواند باید به جبهه برود و به خاطر این به جبهه نیامده‌ام که مردم بگویند فلانى به جبهه رفته است یا بگویند فلانى شخص خوبى بوده است ما فقط به خاطر رضاى خدا و به خاطر این که به دشمنان اسلام بگوییم آماده‌ایم و این درسى باشد برایشان تا دیگر هیچ موقع فکر تجاوز به اسلام را نکنند به جبهه‌ها عزیمت می‌کنیم.

حضرت على (ع) می‌فرمایند الموت فى حیاتکم مقهورین و الحیات فى موتکم قاهرین؛ آن زندگى که انسان زنده باشد و زیر بار دشمن کافر رود آن مرگ است و آن مرگى که انسان در راه غلبه بر دشمن می‌میرد آن زندگى حقیقى است.

با توجه به فرمایشات حضرت على (ع) ما نباید زیر بار دشمنان اسلام برویم در همین جنگى که بر ما تحمیل کرده‌اند اگر زیر بار صلح با دشمن برویم مرگ از آن زندگى براى ما بهتر است، ما باید مانند امام حسین (ع) فریاد هیهات من الذلة برآوریم و بگوییم ما زیر بار ظلم نمی‌رویم حتى اگر کشته شویم.

برادران من این را بدانید که امام خمینى، حسین زمان ماست هر کس که به پیامش لبیک گوید گویا به نداى هل من ناصر ینصرنى امام حسین لبیک گفته است پس با تمام وجود گوش به فرمان امام باشید خداوند انسان‌ها را امتحان مى کند یا بوسیله جنگیدن با دشمنان اسلام یا با گرسنگى و یا با کارهاى دیگر و الان ما ملت ایران در معرض آزمایش قرار گرفته‌ایم ما که می‌گفتیم اى کاش در زمان امام حسین بودیم که او را یارى کنیم الان همان زمان براى ما پیش آمده است.

گر چه این بنده کسى نیستم که پیام بدهم ولى برادرانم همیشه گوش به فرمان امام باشید و دعا به جان امام بکنید اگر من شهید شدم راهم را ادامه دهید، چون راه ما همان راه امام حسین (ع) است عکس امام را جلوی تابوتم بچسبانید تا مردم بدانند من پیرو ولایت فقیه بوده‌ام پرچم آمریکا را در تشییع جنازه‌ام بسوزانید تا مردم بدانند من ضدآمریکا بوده‌ام.

پیامم براى پدرم این است که در شهادتم مانند امام حسین باشد که على اکبرش را از دست داد و مادرم در شهادتم مانند ام‌البنین باشد که ابوالفضل (ع) و چند فرزند دیگرش را فداى اسلام کرد خواهرانم در مرگم مانند زینب مقاوم باشند و همیشه حجاب خود را خوب رعایت کنند در مرگم سیاه نپوشید و اگر گریه کردید به خاطر رضاى خدا و امام حسین (ع) و یارانش گریه کنید بیشتر از این وقت شما عزیزان را نگیرم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار