جنبش جهاد اسلامی:

عملیات الخلیل پاسخ مشروع به جنایات رژیم اشغالگر بود

جنبش جهاد اسلامی از عملیات مقاومتی روز چهارشنبه در الخلیل به عنوان پاسخ مشروع به جنایات صهیونیست‌ها یاد کرد.
کد خبر: ۵۶۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ - 12January 2023

عملیات الخلیل پاسخ مشروع به جنایات رژیم اشغالگر بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه گذشته (چهارشنبه) شهادت سند سمامره جوان فلسطینی را که درپی تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت وی در الخلیل پس از اجرای عملیات مقاومتی به شهادت رسید، تسلیت گفت.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای تأکید کرد: با تمام افتخار و عزت، جنبش جهاد اسلامی شهادت سند محمد سمامره از منطقه الظاهریه و مجری عملیات مقاومتی قهرمانانه در نزدیکی منطقه السموع در الخلیل را که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر گردید، اعلام می‌کند.

جنبش جهاد اسلامی این عملیات مقاومتی را پاسخ مشروع به جنایات رژیم اشغالگر و تازه‌ترین آن‌ها اعدام احمد ابوجنید جوان فلسطینی در نابلس و پیام وفاداری ملت فلسطین به ادامه راه مقاومت تا زمان نابودی رژیم صهیونیستی برشمرد.

جهاد اسلامی تصریح کرد: تشدید جنایات و تروریسم رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین با عزم و اراده بیشتر مقاومت مواجه خواهد شد و خون شهدا روشنگر راه به سمت آزادی خواهد بود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین به خانواده این شهید فلسطینی تبریک و تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی شامگاه روز چهارشنبه نزدیک شهرک صهیونیست نشین «حفات یهودا» در جنوب الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

این جوان فلسطینی «سند محمد عثمان سمامره» نام داشت و از ساکنان شهرک ظاهریه در شهر الخلیل است. این جوان فلسطینی طی عملیاتی شهادت طلبانه با سلاح سرد یک صهیونیست را مورد حمله قرار داده و به شدت مجروح کرد.

نظامیان صهیونیست به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی کردند که در نهایت وی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار