واکنش حماس به شهادت فلسطینی‌ها با گلوله نظامیان صهیونیست

حماس به شهادت شماری از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در کرانه باختری واکنش نشان داد و اعلام کرد که دشمن صهیونیستی دست به جنایتی آشکار علیه ملت فلسطین زده است.
کد خبر: ۵۶۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ - 13January 2023

واکنش حماس به شهادت فلسطینی‌ها با گلوله نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به شهادت شماری از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در کرانه باختری تاکید کرد که دشمن صهیونیستی سیاستی تروریستی و نازیستی را به‌منظور تضعیف عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین در پیش گرفته و دست به جنایتی آشکار و همه‌جانبه علیه فلسطینیان زده است.

قاسم تصریح کرد که مایه ننگ است که تشدید جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین با نشست‌های عادی‌سازی روابط و تبادل سفرا بین برخی کشور‌های عربی و رژیم اشغالگر همزمان شده است.

ساعاتی پیش از این، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت «عبدالهادی فخری یوسف نزال»، نوجوان ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران اسرائیلی در شهرک قباطیه خبر داد.

گفته شده که این نوجوان فلسطینی شامگاه پنجشنبه در شهرک قباطیه در جنوب جنین به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود که ساعتی بعد بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

این وزارتخانه اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ فلسطینی از جمله سه کودک در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها