بازداشت ۱۷۰ فلسطینی در سال جدید میلادی

باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که نیرو‌های اشغالگر در ۱۲ روز ابتدایی سال جاری میلادی بیش از ۱۷۰ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.
کد خبر: ۵۶۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ - 13January 2023

بازداشت ۱۷۰ فلسطینی در سال جدید میلادیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، باشگاه اسرای فلسطینی که دفتر مرکزی آن در رام الله قرار دارد، اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر در ۱۲ روز ابتدایی سال جاری میلادی بیش از ۱۷۰ شهروند فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

مناطق و اردوگاه‌های مختلف کرانه باختری شاهد موج بازداشت‌های مکرر رژیم صهیونیستی بوده که مهمترین آن‌ها در منطقه بیت امّر در استان الخلیل، اردوگاه الدهیشه در نزدیکی بیت لحم و قلندیا در استان قدس اشغالی به شمار می‌روند.

روند بازداشت‌های انجام شده توسط عناصر صهیونیست در روز‌های گذشته در ایست و بازرسی‌ها شدت یافته و علاوه بر آن، میزان احضار شهروندان فلسطینی توسط نهاد‌های اطلاعاتی نیز روند افزایشی را تجربه کرده است؛ همچنین تعداد دیگری از فلسطینیان نیز با هدف فشار بر یکی از اعضای خانواده به منظور تسلیم کردن خود به اشغالگران بازداشت شده‌اند.

باشگاه اسرای فلسطینی در ادامه بیانیه خود افزود در میان افراد بازداشت‌شده کودکان، زنان، سالمندان، بیماران و مجروحان نیز وجود دارند که برخی از عملیات‌های بازداشت با تخریب و سرکوب گسترده همراه بوده است.

بر اساس اعلام نهاد‌های فعال در زمینه اسرا هم‌اکنون حدود چهار هزار و ۷۰۰ اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که در میان آن‌ها ۳۴ زن نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار