دبیرکل جهاد اسلامی:

مقاومت تنها گزینه ملت فلسطین برای بیرون راندن اشغالگران است

زیاد النخاله گفت: مقاومت تنها گزینه مردم فلسطین برای احقاق حقوق خود و بیرون راندن اشغالگران است.
کد خبر: ۵۶۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ - 14January 2023

مقاومت تنها گزینه ملت فلسطین برای بیرون راندن اشغالگران استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مقاومت به عنوان تنها گزینه برای بیرون راندن اشغالگران یاد کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در بیروت پایتخت لبنان تازه‌ترین تحولات در عرصه فلسطین را تشریح کرد.

زیاد النخاله همچنین در سخنانی، اظهار داشت: مقاومت تنها گزینه ملت فلسطین برای احقاق حقوق خود و بیرون راندن و اخراج اشغالگران است.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین پیش از این احتمال داده بود که سال آینده حمله جدیدی به نوار غزه صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: موضوع اسیران فلسطینی از اولویت‌های مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت و در رأس آن‌ها سرایا القدس است.

زیاد النخاله در ادامه تاکید کرد: برای آزادی اسیران فلسطینی دست از تلاش برنمی داریم و گرفتن اسیر از سربازان اسرائیلی یکی از مهمترین اولویت‌های مقاومت است.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه سال آینده نویدبخش یکپارچگی نیرو‌های مقاومت است اظهار داشت: ما آماده وحدت میدانی بدون هیچ قید و شرط و همکاری با همه نیرو‌ها علی رغم اختلافات سیاسی هستیم.

وی گفت: تعقیب رزمندگان ما توسط دستگاه‌های امنیتی فلسطینی محدود شده است.

زیاد النخاله در پایان تصریح کرد: این مردم فلسطین هستند که در کرانه باختری می‌جنگند و ایران و حزب‌الله نیز از مبارزان فلسطینی حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار