دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:

اگر هزار سال هم طول بکشد با رژیم صهیونیستی می‌جنگیم

«زیاد النخاله» بر مبارزه با دشمن صهیونیستی حتی اگر هزار سال نیز طول بکشد، تاکید کرد.
کد خبر: ۵۵۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ - 31October 2022

اگر هزارسال هم طول بکشد با رژیم صهیونیستی می‌جنگیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی قاتل و جنایتکار است و به همین خاطر ملت فلسطین که از تمام ارزش‌های انسانی دفاع می‌کنند به مبارزه با آن ادامه دهند.

النخاله در عین حال بر تداوم مبارزه با دشمن صهیونیستی حتی اگر هزار سال هم طول بکشد، تاکید کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره صحنه‌های وحشتناکی که در مقابل چشم خود از جنایت خان یونس که حاج رشدی النخاله پدرش در جریان آن به شهادت رسید، دیده است، گفت: صحنه اعدام پدرم با گلوله اسرائیلی‌ها در ذهنم مانده است. هر فلسطینی به دلیل جنایات اسرائیلی‌ها قصه و حادثه‌ای دارد و تصویر اعدام پدرش موجب شده است که با شهدا و خانواده‌های آن‌ها احساس نزدیکی داشته باشد.

وی همچنین تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای وی حادثه‌ای عظیم بود و دکتر فتحی شقاقی به انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه رهایی نگاه می‌کرد.

النخاله درباره اسرای فلسطینی هم افزود: ما همواره نسبت به اسرای خود احساس مسئولیت می‌کنیم و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته ایم. نبرد ما با اسرائیل طولانی است که فداکاری‌های بزرگی در آن نهفته است و باید برای آزادی مبارزه کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین تصریح کرد که این جنبش در راس گروه‌های فلسطینی بود که موجب شعله ور گردیدن انتفاضه شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار