مسئول قرارگاه جهادی انصارالله خبر داد؛

فعالیت قرارگاه جهادی انصارالله در عرصه‌های عمرانی، معیشت و بهداشت و درمان

«معافی» گفت: اعضای قرارگاه جهادی انصارالله به حدود ۲۰۰ نفر می‌رسند و عمده فعالیت‌های آن در حوزه عمرانی، معیشت، کمک مؤمنانه، بهداشت و درمان، ساخت خانه محرومان و... است.
کد خبر: ۵۴۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ - 27August 2022

قرارگاه جهادی انصارالله در عرصه‌های عمرانی، معیشت و بهداشت و درمان فعالی می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «حسن معافی» مسئول قرارگاه جهادی انصارالله، امروز (شنبه) در حاشیه خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی در راستای برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای قرارگاه جهادی انصارالله در راستای اجلاسیه ملی جهادگران که ۱۳ شهریور در «فردوس» برگزار می‌شود، طی ۲ روز در رزمایش «جهاد مقدس» در شهرستان فردوس حضور داشتند.

مسئول قرارگاه جهادی انصارالله با بیان اینکه اعضای قرارگاه جهادی انصارالله عملیات سیمان‌کاری مصلی امام خمینی (ره) شهر فردوس که محل برگزاری اجلاسیه است را در سه ساعت به اتمام رساندند، بیان داشت: ۱۱ نفر از اعضای قرارگاه جهادی انصارالله سوم و چهارم شهریور به شهرستان فردوس اعزام شده و طی ۲ روز به فعالیت عمرانی پرداختند.

معافی مطرح کرد: از دیگر فعالیت‌های قرارگاه جهادی انصارالله در شهرستان فردوس، کار تسطیح و جمع‌آوری نخاله از ساختمان فاطمیه روستای «گستج» شهرستان فردوس بوده و خاک‌برداری از کف فاطمیه روستای گستج، از دیگر فعالیت‌های عمرانی این قرارگاه جهادی بوده است.

وی با اشاره به اینکه کار جهادی برکتی دارد که نصیب مردم منطقه و جهادگران و باعث مشارکت مردم در آبادانی روستا و منطقه می‌شود، افزود: قرارگاه جهادی انصارالله که بر پایه گروه جهادی انصارالله است، مهر سال گذشته تحت نظارت بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی راه‌اندازی شده است.

مسئول قرارگاه جهادی انصارالله با بیان اینکه این قرارگاه جهادی متشکل از ۲۴ گروه جهادی است و در اغلب شهرستان‌های استان خراسان جنوبی فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: اعضای قرارگاه جهادی انصارالله به حدود ۲۰۰ نفر می‌رسند و عمده فعالیت‌های آن در حوزه عمرانی، معیشت، کمک مؤمنانه، بهداشت و درمان، ساخت خانه محرومان و... است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار