مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

۱۶۵ قرارگاه جهادی در کشور آغاز به‌کار کرد

سردار «زهرایی» از آغاز به‌کار ۱۶۵ قرارگاه عملیات جهادی منطقه‌ای و پهنه‌ای در کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 27August 2022

آغاز به‌کار ۱۶۵ قرارگاه جهادی در کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور عصر امروز در آئین افتتاحیه قرارگاه جهادی سجادیه مازندران در بابل با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: انقلاب اسلامی از تفکر علوی و نهضت حسینی نشات گرفته و این دو مولفه در هشت سال دفاع مقدس، جهاد سازندگی و دفاع از حرم وجود داشت و امروز بسیج در گام دوم انقلاب بر اساس فرمان اعتلای رهبر معظم انقلاب ذیل سند اعتلای بسیج، بسیج متعلق همه و پاره تن مردم است.

سردار زهرایی بیان داشت: بسیج سازندگی به عنوان ویترین بسیج و سپاه جهت خدمت به مردم یکی از زمینه سازان و بسترسازان این کار و همچنین منعکس کننده مطالبات و نیاز‌های مردم به دولت و سپاه و بسیج است.

وی با بیان اینکه از گذر خدمت، رضایتمندی اتفاق می‌افتد، گفت: برای تحقق تفکر علوی در بسیج سازندگی برای خدمت رسانی به مردم در گام دوم انقلاب با عنوان «بسیج پاره تن مردم» تفکر علوی در شورا و مجامع جهادی و کارگروه تخصصی تحت عنوان جهاد تبیین بیان شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: شورا و کارگروه‌ها به عنوان پیوند دهنده جهادگران و دولت‌ها مسائل را شناسایی و با ایده پردازی، مشاوره و اندیشه ورزی راهکار ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید نهضت حسینی را در عملیات جهادی نهادینه کنیم، تصریح کرد: وقف بنا در شهرستان بابل حرکتی معنوی و مردمی است که این امر جای تقدیر دارد امیدواریم در آینده نزدیک با مشارکت مردمی و خیرین هزار قرارگاه عملیات جهادی منطقه‌ای و پهنه‌ای داشته باشیم که تاکنون در این زمینه ۱۶۵ قرارگاه در کشور شروع به فعالیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها