معاون اجرایی قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران:

۱۲ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه جهادی مازندران توزیع شد

«دنیاگرد» گفت: سال گذشته از سوی قرارگاه جهادی سجادیه مازندران، ۱۲هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در استان توزیع شد.
کد خبر: ۵۴۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ - 27August 2022

۱۲ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه جهادی مازندران توزیع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سعید دنیاگرد» معاون اجرایی قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران عصر امروز در آئین افتتاحیه قرارگاه جهادی سجادیه مازندران در بابل اظهار داشت: با بررسی مجموعه هیات‌ها، کمبود‌ها و نارسایی‌ها شناسایی شد و با دعوت از رزمندگان و بسیجیان چهارشنبه‌های شهدایی و مراسم هم عهدی با شهدا برگزار می‌شود که محوریت کار ما بیان سیره شهداست.

دنیاگرد با بیان اینکه هرچه داریم از برکت شهداست، افرود: حفظ گنجینه و انتقال سیره شهدا به نسل آینده که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است اطلاعات در این زمینه جمع آوری و دو جلد کتاب در حال تدوین است.

وی با بیان اینکه بزرگترین موکب درمانی با ۴۰ تخت و تمام امکانات متعلق به قرارگاه جهادی سجادیه است، عنوان کرد: همچنین در زمینه عمرانی ساخت و ساز در بحث مناطق زلزله زده ۳۹ واحد احداث شد.

معاون اجرایی قرارگاه جهادی سجادیه استان مازندران گفت: در زمینه کرونا سال گذشته، تهیه ماسک، محلول و همچنین ۱۲هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان توزیع شد و در بحث اشتغال نیز با کمک مرکز خیریه تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌شود.

دنیاگرد بیان داشت: این قرارگاه توسط خیر در بابل وقف کرد تا در خدمت انقلاب، رهبری و قرارگاه باشد که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار