فرماندار سرپل ذهاب:

دشمن در حال برنامه ریزی برای تسخیر ذهن جوانان است

«بابلی» گفت: امروز ما وظیفه داریم برای مقابله با هجمه‌های دشمن برنامه‌ریزی کنیم زیرا دشمن در حال برنامه ریزی برای تسخیر ذهن جوانان هستند و البته با هوشیاری و بصیرت جوانان، ناکام مانده اند.
کد خبر: ۵۶۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 14January 2023

دشمن در حال برنامه ریزی برای تسخیر ذهن جوانان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «صدرالله بابلی» فرماندار  شهرستان سرپل ذهاب در حاشیه آیین رونمایی از پوستر کتاب نماز شکوفه ها با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و استقبال از اجرای این طرح فرهنگی و دینی اظهار داشت: این بانوی بزرگوار در آیات قرآن و تبعیت محض از ولایت تعمق فراوانی داشت از این رو خیر الکثیر لقب گرفت و همچنین تابع امر الهی بود.

بابلی افزود: حضرت زهرا (س) الگوی مناسبی برای بانوان در جامعه امروزی در امر تربیت فرزندان است و باید به این رفتار حضرت زهرا (س) تمسک بجویم.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه ای بر کار ریشه ای در حوزه فرهنگ دارد چون کار سطحی در حوزه فرهنگ جواب نمی دهد و امروز ما داریم می بینیم دشمن در حال برنامه ریزی برای سست کردن عقاید جوانان است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در ادامه گفت: راز و رمز شهدای ما توکل به خدا و تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) بود و با همین تمسک بود که شجاعانه حماسه های بزرگی را در هشت سال دفاع مقدس رقم زدند.

بابلی ادامه داد: امروز ما وظیفه داریم برای مقابله با هجمه های دشمن برنامه ریزی کنیم زیرا دشمن در حال برنامه ریزی برای تسخیر ذهن جوانان هستند و البته با هوشیاری و بصیرت جوانان، ناکام مانده اند.

«خسرو تمری» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب در حاشیه این مراسم گفت: این پوستر با عنوان «سرپل ذهاب شهر نماز» و به یاد شهیدان « امیر ایازی و شهید ولی الله سلیمانی فرد» رونمایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب افزود: دانش آموزان پس از یادگیری نماز۲ رکعتی ، اولین نماز خود را تقدیم این شهدا خواهند کرد.

اولین روحانی شهید در دفاع مقدس شهید حجت الاسلام «ولی الله سلیمانی فرد» متولد روستای ازنای بخش چهاردانگه شهرستان ساری است که در ۲۲ مهرماه ۱۳۵۹ در سرپل ذهاب به فیض شهات نائل آمد.

بخشی از وصیت نامه شهید خطاب به دختر و همسرش

«دخترم زهره جان! تو همواره بعد از من باید همانند حضرت زینب (س) پیام رسان خون شهدا باشید. در این راه مجاهدانه بکوش و لحظه ای از پای ننشین.

همسرم! درس شهامت و شجاعت را از فاطمه زهرا (س) بیاموز و در این راه گام بردار و از مسیر الله هرگز منحرف مشو. اگر اسلام و جمهوری اسلامی ایران پایدار نمی ماند مگر با کشته شدن ما، پس ای گلوله ها بیایید و بدن ما را سوراخ سوراخ نمایید، اما اسلام عزیز و جمهوری اسلامی ایران باقی بماند.»

 شهید «امیر ایازی» در خرداد ماه سال ۱۳۳۵در خانواده ای متدین و مذهبی در روستای بیگرضایی از توابع شهرستان اسلام آباد غرب دیده به جهان گشود.

این شهید والامقام تحصیلات ابتدایی را در همان روستا گذرانید و در همان دوران کودکی از هوش بالایی برخوردار بود. دوران ابتدایی و متوسطه اول را در شهر اسلام آباد غرب گذراند ،سپس وارد نظام شد و در سفارت در تهران مشغول کار شدند و به طور مستقیم با جنایت‌های شاه و و فعالیتهای قبل از انقلاب در تماس بودند.

پس از پیروزی انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس بارها در خطوط مقدم جبهه جنوب در مناطق عملیاتی چون جزیزه مجنون، هویزه و فکه از میهن دفاع کرد.

سر انجام در ۱۸ خردادماه سال ۷۲ هنگامی که سمت فرماندهی پاسگاه مرزبانی در مرز مهران را داشت در اثر انفجار بمب به آرزوی قلبی و دیرینه اش رسید و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار