بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد

حجت‌الاسلام «انصاری‌نژاد» گفت: بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد و شیراز برای چهارمین سال پیاپی میزبان کنگره ملی شعر دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ - 15January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «محمدحسین انصاری‌نژاد» دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس کشور در اختتامیه مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان فارس که امروز با حضور جمعی از مسئولان، شاعران و برگزیدگان استانی در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس برگزار شد اظهار داشت: بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس 10 بهمن به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد و شیراز برای چهارمین سال پیاپی میزبان کنگره ملی شعر دفاع مقدس خواهد بود.

در ابتدای این آیین حجت‌الاسلام «محمدحسین انصاری‌نژاد» دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس کشور بیان کرد: خداوند را شکرگذاریم که با گوشه چشم شهدای شاهد، هم جشنواره هم کنگره ملی شعر دفاع مقدس که داوری آن دو هفته پیش برگزار شد باز هم متفاوت و پر شورتر از همیشه برگزار شد و قطع مقطعی اینترنت و آشوب های چندماهه اخیر مانع برپایی پرشور این رویداد نشد.

حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد افزود: در این دوره حدود هشت هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ملی کنگره ارسال شد و ایران قوی، شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت نیز چند محوری بود که اخیرا به هفت محور قبل افزوده شد و در نهایت امروز به ایستگاه آخر رسید.

 این شاعر شاخص حوزه دفاع مقدس افزود: در مرحله استانی این کنگره، استان فارس با 1373 اثر بیشترین دریافت اثر را داشت که این مهم هم مرهون تلاش دکتر غلامرضا کافی دبیر استانی این کنگره در فارس و هیات داوران و اداره کل حفظ آثار فارس و حوزه هنری و از همه مهمتر نشانگر ذوق و شوق و شور مردم استان فارس در پاسداشت ادبیات دفاع مقدس بود.

دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس کشور در پایان با بیان اینکه در این مرحله سه برگزیده از استان فارس به مرحله بعد راه یافتند افزود: بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس نیز به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد و فارس برای چهارمین سال پیاپی میزبان کنگره ملی شعر دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/ رسول رحمتی اصل

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار