رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس:

با جهاد تبیین مانع سواستفاده رسانه‌های معاند از دانش‌آموزانمان شویم

«علیزاده» گفت: جامعه شریف فرهنگیان ظرفیت عظیمی در جهاد تبیین دارند و تبیین باید به گونه‌ای انجام شود تا دانش‌آموزان ما در جنگ رسانه‌ای تحت تأثیر رسانه‌های معاند قرار نگیرند.
کد خبر: ۵۶۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 15January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محسن علیزاده» رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان فارس با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان فارس با موضوع بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان با اشاره به اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: جامعه شریف فرهنگیان ظرفیت عظیمی در جهاد تبیین دارند و جهاد تبیین باید به گونه‌ای انجام شود تا دانش‌آموزان ما در جنگ رسانه‌ای تحت تأثیر رسانه‌های معاند قرار نگیرند.

نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگیان نقش مهمی در معادلات کشور دارند  خاطرنشان کرد: قطعاً مجلس در بودجه ۱۴۰۴ مسائل مربوط به معیشت، رفاهیات و بیمه فرهنگیان را مورد توجه قرار خواهد داد تا این قشر گرانقدر بدون دغدغه به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بپردازند.

علیزاده در پایان گفت: در شرایط حساس کنونی باید از تمام ظرفیت‌ها برای جهاد تبیین استفاده کرد تا دشمن نتواند از ظرفیت‌های ما علیه خود ما استفاده کند.

انتهای پیام/ رسول رحمتی اصل

نظر شما
پربیننده ها