معرفی کتاب؛

«پوتین عمو سرباز»

کتاب «پوتین عمو سرباز» روایتگر داستانی برای کودکان و نوجوانان است که در 23 صفحه به نویسندگی «راضیه مقدمی نیا» گردآوری و تدوین شده است.
کد خبر: ۵۶۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ - 17January 2023

«پوتین عمو سرباز»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، کتاب «پوتین عمو سرباز» روایتگر داستانی برای کودکان و نوجوانان است که در 23 صفحه به نویسندگی «راضیه مقدمی نیا» گردآوری و تدوین شده و با حمایت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول توسط انتشارات «سرو دانا» با شمارگان هزار نسخه به بازار نشر عرضه شده است.

در این کتاب که داستانی جذاب به زبان کودک برای این نسل به رشته تحریر درآمده است، تصاویری از «فردوس صفائی» باعث شده که فضای کتاب برای این رده سنی جذاب تر به نظر برسد. 

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

عمو سرباز با دستمال، اشک هایش را پاک کرد. لبخندی زد و از جیبش چیزی بیرون آورد، گردنبندی زیبا که از هسته های ریز خرما درست کرده بود؛ گریه نکن! این و توی جبهه فقط برای تو درست کردم. برای شاهزاده خانومی که نگهبان خوب و شجاعی بوده. 

لپ قرمزی از خجالت، باز هم لپ هایش قرمزتر شد و خنده ای از ته قلبش کرد. آن قدر بلند که گنجشک های آسمان، همه فهمیدند، اما درست می دید! پای عمو سرباز سر جایش نبود، با تعجب پرسید؟ پس پاتون کجاست؟ عمو سرباز لبخندی زد و گفت: دیگه احتیاجش نداشتم و اون رو توی جبهه جا گذاشتم. تازه این که چیزی نیست، بعضی از دوستام برای همیشه در جبهه موندن و خودشون رو جا گذاشتن.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار