دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در یازدهمین همایش «غزه نماد مقاومت»:

موازنه قدرت به سود مقاومت تغییر کرده است/ وعده نابودی «اسرائیل» در آینده نزدیک محقق خواهد شد

حجت الاسلام رحیمیان گفت: اطمینان داریم راه شهدای مقاومت ادامه خواهد داشت و وعده امام و بشارت رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در آینده نزدیک شاهد نابودی اسرائیل و افول ابرقدرت آمریکا و دیگر جنایتکاران استعمارگر خواهیم بود، محقق خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ - 17January 2023

موازنه قدرت به سود مقاومت تغییر کرده است/ وعده نابودی «اسرائیل» در آینده نزدیک محقق خواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن رحیمیان» دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در یازدهمین همایش «غزه نماد مقاومت» یادواره سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی که با حضور شخصیت‌های سیاسی، نظامی، فرهنگی و فعالان حوزه فلسطین و مقاومت در تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت بویژه سردار سلیمانی و خیرمقدم به مهمانان حاضر در این همایش با بیان اینکه مسجد الاقصی نسبت به سراسر کره زمین امتیازاتی دارد، به برخی آیات قران در اهمیت مسجد الاقصی و سرزمین فلسطین اشاره کرد و گفت: شاید یک وجه اهمیت فلسطین بخاطر انبوه پیامبران در این سرزمین است. مسجد الاقصی به عنوان ایستگاه معراج پیغمبر اسلام معرفی شده است و این سرزمین از ویژگی‌های برجسته‌ای برخوردار است.

 حجت الاسلام رحیمیان با بیان اینکه سرزمین مقدس فلسطین در قرن اخیر گرفتار صهیونیست‌ها و جریان یهود شده است، گفت: نخست وزیر پیشین اسرائیل در پیام ۲۵ صفحه‌ای خود با به اذعان به سقوط اسرائیل گفت تا به حال سه بار یهودیان توانسته اند صاحب دولت شوند. حکومت یهود دوبار در ۸۰ سالگی از هم پاشیده است و اکنون در آستانه ۷۵ سالگی و در معرض سقوط برای سومین بار به دلیل بحران‌های داخلی و جهات دیگر هستیم.

وی با اشاره به تغییر موازنه قدرت به نفع مقاومت گفت در مقایسه با جنگ سال ۱۹۶۷ که اسرائیل در حدود دو ساعت توانست ماشین جنگی مصر و سوریه را از کار بیندازد و به سمت سرزمین‌های جدید پیشروی کند، الان موازنه قدرت به سود مقاومت تغییر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران گفت آن‌هایی که با این طناب پوسیده به دنبال ایجاد و فتنه و ناآرامی در جمهوری اسلامی هستند، تلاش‌های آن‌ها ناکام خواهد ماند. آن‌ها احساس شکست قطعی در برابر جریان مقاومت دارند بنابراین چاره‌ای جز توطئه علیه مقاومت ندارند چراکه آن‌ها در حال سقوط هستند.

وی افزود: خیال خام ضربه زدن به نظام اسلامی به نتیجه نخواهد رسید و راه به جایی نخواهد برد.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پایان افزود: ما اطمینان داریم راه شهدای مقاومت ادامه خواهد داشت و وعده امام و بشارت رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در آینده نزدیک شاهد نابودی اسرائیل و افول ابرقدرت آمریکا و دیگر جنایتکاران استعمارگر خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها