مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان قزوین:

فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

اسمعیلی گفت: این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۵۶۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹ - 18January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی بنیاد، با اشاره به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه امروزه با وجود تلفن‌های همراه دسترسی مردم به فضای مجازی بسیار آسان‌تر شده است، افزود: استفاده از ظرفیت‌های بی‌نظیر رسانه‌ها و فضای مجازی در ارائه گزارش عملکرد و تشریح اقدامات بنیاد ضروری است تا با تولید محتوای مناسب بتوانیم زحمات همکاران را برای مردم و ایثارگران تبیین کنیم.

این مقام مسئول گفت: کارکنان بنیاد اقدامات بسیار خوبی در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثارو شهادت انجام می‌دهند که باید متناسب با این اقدامات مستندسازی و اطلاع‌رسانی نیز صورت پذیرد تا عموم مردم بیشتر در جریان فعالیت‌های بنیاد قرار گیرند.

اسمعیلی با تاکید بر انتشار اخبار صحیح و به‌موقع، افزود: با توجه به حساسیت افکار عمومی و ضرورت پیشگیری از انتشار اخبار نادرست و بروز حواشی پس از آن، نیاز است هرگونه خبر بنیاد استان پس از صحت‌سنجی، صرفا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار قزوین منتشر شود.

در این جلسه، هر یک از اعضای کمیته اطلاع‌رسانی راهکارها و پیشنهادهای خود را جهت تقویت اطلاع‌رسانی و انعکاس عملکرد بنیاد ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار