جلسه بررسی شیوه تدریس درس آمادگی دفاعی در مدارس خوزستان برگزار شد

جلسه هم اندیشی و بررسی شیوه تدریس درس آمادگی دفاعی در مدارس خوزستان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از اساتید و پژوهشگران استان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ - 19January 2023

جلسه بررسی شیوه تدریس درس آمادگی دفاعی در مدارس خوزستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم اندیشی و بررسی شیوه تدریس درس آمادگی دفاعی در مدارس خوزستان امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از اساتید و پژوهشگران استان در اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه بر ضرورت تغییر در شیوه تدریس درس آمادگی دفاعی تاکید کرد و اظهار داشت: این درس برای آموزش الفبای رزم و شناخت نسبی دانش آموزان با مفاهیم جنگ ارائه شده است اما متاسفانه طی سال های اخیر به دلیل عدم تدریس مناسب، نتوانسته خروجی مطلوبی داشته باشد.

وی افزود: باید کارگروه فرهیخته ای از کارشناسان، اساتید، پژوهشگران و پیشکسوتان دفاع مقدس استان تشکیل شود که هم مباحث مورد نیاز این درس و هم شیوه نوین تدریس آن به گونه ای که تاثیرگذار باشد را بررسی کنند.

سردار مرادحاجتی گفت: با همکاری آموزش و پرورش قصد داریم از ظرفیت اساتید، پیشکسوتان و معلمانی که شناخت خوبی از مفاهیم دفاعی دارند، بتوانیم نسل دانش آموز و نوجوان مان را با آمادگی بیشتری نسبت به مفاهیم دفاعی و ارزش های دفاع مقدس سوق دهیم.

در پایان این جلسه، اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان، نقطه نظرات خود را پیرامون شیوه مطلوب تدریس درس آمادگی دفاعی در مدارس ارائه دادند و خواستار توجه بیشتر به این کتاب راهبردی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار