معاون سیاسی استاندار همدان:

آموزش و پرورش برای تربیت نسلی انقلابی اقدامات موثری انجام دهد

«رضانیا» با بیان اینکه دشمن در این جنگ ترکیبی فکر و اندیشه نسل جوان و نوجوان را نشانه گرفته است، گفت: انتظار می‌رود آموزش و پرورش برای تربیت نسلی انقلابی، اقدامات موثری انجام دهد.
کد خبر: ۵۶۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ - 19January 2023

دشمن فکر و اندیشه نسل جوان و نوجوان را نشانه گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در شورای آموزش و پرورش همدان، اظهار داشت: روح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این است که دانش آموز فارغ‌التحصیل متدین و مؤمن معطوف به ارزش‌های اسلامی پرورش یابد و از خلاقیت و توان علمی منسجم معطوف به خلاقیت و نوآوری برخوردار باشد.

وی افزود: آموزش و پرورش استان همدان امسال در تنگناها و حوزه‌های مختلف با درایت مدیرکل به‌خوبی شرایط را مدیریت کرد که با کمترین چالش ها مواجه بودیم.

رضانیا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحول آفرینی دستگاه‌های فرهنگی و فراهم کردن ساز و کار اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تصریح کرد: بین بایدها و واقعیت‌های نظام آموزش و پرورش فاصله زیاد وجود دارد که با تکیه بر واقع بینی جامعه مولفه‌های موثر بازنگری شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی که علیه ایران به راه انداخته فکر و اندیشه نسل جوان و نوجوان را نشانه گرفته است، افزود: انتظار می‌رود که آموزش و پرورش برای تربیت نسلی انقلابی، پویا و معتقد اقدامات و برنامه های موثری را از جمله در ایام الله دهه فجر در دستور کار قرار دهد.

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش برای ورود به آسیب‌های اجتماعی به بودجه و حمایت بیشتری نیاز دارد، گفت: هم اکنون ۱۰ درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش اختصاص یافته است که تقاضا داریم با همکاری مجلس این مبلغ بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه پیکر پاک یکی از شهدای گمنام در قلب مرکز فرهنگی استان آرام گرفته است، تصریح کرد: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مزار شهدا، مأمن عاشقان و زیارتگاه معلمان، اولیا و دانش آموزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار